25 Mac 2014
Cuti sekolah penggal pertama telah tiba. Sudah pastinya ramai ibu bapa mengambil kesempatan membawa keluarga & anak-anak bercuti. Tidak kurang juga pada mereka yang bujang kannn..

Time cuti sekolah memang havoc dengan kenduri kendara.. Bagi nora pula cuti sekolah norau tidaklah bercuti macam cikgu walaupun kerja di sekolah. Hehehe ai kan kerani cabok jerk...

Tapi syoknya cuti sekolah lengang sikit dan boleh buat aktiviti bebas. (Krik krik krik itu nora je ye jangan diikut tau) Masa cuti sekolah nilah nora mengambil kesempatan merayap. Opssss cover sikit.. Nak nak ade geng buat kerja gini kannnnn..
Hehehe ok straight to the point lah kan. Sebab nora dah tau nak kona ikot mana lagi kann..

Meh nak habaq kat korang sebenarnya nora nak share pasal port hi-tea ala santai kt area Bukit Lanjan. Ni pun nora baru je tau sebab bosan duduk ofis dan perut terasa lapar.
Tempat agak tersorok walaupun dari highway jelas kelihatan. Kedainya pula tidak lah besar mana kerana hanya menggunakan kaki jalan saja. Apa yang seronoknya menikmati hidangan dalam keadaan santai dan angin sepoi-sepoi bahasa gitu.

Ini menu pilihan nora sebab yang nora tahu Laksa Penang & Air Tebu memang marvelous. Nora order juga rojak buah.. Nyummm..

Thorbaikkkkk nokkkk..

Meh jamu mata korang tengok gambaq naaaa..

Inilah kedainya. Memang rare Kan Kan kan

Ini pula Laksa Memang Terbaik!!!

Haaaaaa Rojak Buah Sangat Sedap


1 Comments

  1. mmg thorrrbaekkk hahaha
    lama x pekena rojak buahhh adehhhhh leleh dah mak buyung ni ekeke

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿