CABARAN 30 HARI | #2 ~ 5 Cara Memenangi Hati Ini

Salam Sayang...

Meneruskan cabaran pada hari #2.

Ok sebenarnya nora pun tak tau apa yang boleh buatkan hati ni dimenangi dimiliki yang pastinya diri nora ni seorang yang menerima apa sahaja. Acececeh kannn..




Untuk pengetahuan semua nora ni seorang ibu tunggal. Ok ni bukan nak cerita pasal sesedih ye sekadar makluman. Jadi pertama sekali pastilah tentang anak nora Nur Izarra Qistina. Cerita lama cukuplah tersimpan rapi tapi untuk next episod andai ada rezeki andai ada jodoh pastinya ini yang nora inginkan.. Bukanlah kesempurnaan yang dilihat cikuplah sekadar sedap mata memandang. Hahahhahah ayat tak boleh blaaaaa kan kan kan...

Ok Ok Ok....

P.E.R.T.A.M.A

Mempunyai pegangan agama dan boleh mengimam & membimbing kami.  

K.E.D.U.A

Boleh menerima anak nora Nur Izarra Qistina sepenuh hati. Menyayanginya seadanya. Ok nak tackle ummi kena tackle anak dulu. Muakakkakakaka poyos kan.

K.E.T.I.G.A

Mestilah seorang yang jujur, jangan sesekali hilangkan kepercayaan yang diberi, kalau hilang nasib lah ye..

K.E.E.M.P.A.T

Mempunyai kesabaran yang tinggi Maklumlah kerenah kami tanpa dijangka kan.. Heheheh

K.E.L.I.M.A


Tak suka yang romantik sangat tapi cukuplah sekadar dia pandai menghargai dan pandai buat kejutan...

Ok dah. Erkkk jujurkah ini sahaja??? Heheheh actually banyak lagi tapi tapi cukuplah ini je kan. Lagi pun cabaran nak 5 sahaja.
Jangan nak terrrrbllluuueeerrrrkkkkkkk kat sini hokeh. Kalau nak jugak p cepat ambil bekas. hahhahahahahahhaha Poyossssss kann..

So tunggu next cabaran okeh dear...

4 comments.. read them below or add one

Cik Sue Cik Sue 02 September, 2014 17:24
errr memang kena banyak sabar la ni ye hheheee
Ummi Zarra Ummi Zarra 02 September, 2014 18:03
Cik Sue:
Ofcoz lah sue.. sabar dan moga tabah sentiasa. Heheheh
Norhasniza Khalid Norhasniza Khalid 02 September, 2014 20:25
jujur, setuju tu.. sekali hilang kepercayaan.. memang habislah lah ek..

singgah dari cabaran yang sama..
Cik Yaya Cik Yaya 04 September, 2014 22:58
yang menjaga agama itu yg utama..
jika dia btul jaga agama, mgutamakan Allah dan Rasul dlm hidup, insyaAllah, dia boleh mjga keluarga dgn baik..smoga dpt bjumpa dgn ciri2 yg d idamkan ^_^

✿Menceceh-menceceh lah u ols kat sini✿
✿Sangat dihargai✿
Muacssssssss!!!✿