Wordless Wednesday #24 : Jujur Apa Adanya



Jadilah diri sendiri...
Jangan cuba menjadi yang lain...
Jujurlah pada diri...
Pasti yang ikhlas ada menanti...

{ 9 comments.. read them below or add one }

Scha Nazri Scha Nazri 08 October, 2014 16:06
Takyah menipu kan? Buat jahat kat diri sndri je. hehe
Ummi Zarra Ummi Zarra 08 October, 2014 16:29
Hahahhahahhahah.. tau xpe scha.. hehhhe
Yan Ty Yan Ty 08 October, 2014 17:35
360 sangat kan...
fake people is every where
Ummi Zarra Ummi Zarra 08 October, 2014 17:46
Bukan 360 je Ty mcm2 pulak akk dengar. Apa pun jujur pd diri sendiri ok lah. Jangan melampau sgt nak fake skali pon. hehehhehe
joehaz joehaz 08 October, 2014 22:17
lol zaman skarang kan banyak apps. semua benda boleh edit.
Sue Sopian Sue Sopian 09 October, 2014 10:27
fake sikit2 boleh tak ummi? hahahahaha..
Ummi Zarra Ummi Zarra 16 October, 2014 10:39
Sue Sopian:
Hehehhe sikit-sikit tu ok lah mummy sue..
Ummi Zarra Ummi Zarra 16 October, 2014 10:39
Lisa Nurulain:
Teringat pada siapa tuuuuuuuu yeeee...

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿