Credit : Google

   Wanita dan kecantikan memang tidak dapat dipisahkan. Wanita sering inginkan kecantikan tidak kira secara dalaman mahupun luaran. Seorang wanita sanggup melakukan apa sahaja untuk kelihatan cantik. Kecantikan yang diingin wanita adalah terdiri daripada penjagaan muka, penjagaan kulit, penjagaan kesihatan badan, penjagaan kesihatan rambut, penjagaan kesihatan kuku dan banyak lagi kecantikan dari pandangan seorang wanita.

   Oleh yang demikian, terdapat sebuah laman web yang kongsikan tip-tip kecantikan seorang wanita iaitu TheCovets yang merupakan sebuah web majalah online tentang dunia kecantikan. Di dalam laman web majalah online ini, terdapat beberapa tips yang dikongsikan untuk wanita yang ingin kelihatan cantik.

Online : Beauty Magazine TheCovents

   Bagi nora, laman web TheCovets sangat membantu wanita untuk mengetahui tentang kecantikan kerana tips yang dikongsikan sangat membantu untuk seorang wanita ketahui cantik itu harus datangnya dari mana, begitu juga terdapat tips untuk make up. Nora suka baca artikal yang dikongsikan berkenaan  Beauty Secret & Tips You Should Know! kerana terdapat beberapat tips yang boleh kita ketahui dan amalkan.


   The Covets telah berkolaborasi dengan beberapa orang blogger seramai 100 orang dan ada pertambahan blogger yang akan terlibat dalam memperkenalkan majalah online tentang dunia kecantikan. Blogger yang terpilih adalah terdiri daripada Beauty Blog dan Lifestyle Blog, dan beberapa orang rakan blogger yang nora kenali juga terlibat dengan kolaborasi ini termasuklah blog nora seperti di dalam senarai yang berada di laman web TheCovents Beauty Contributors.

   Dengan itu, perkongsian seterusnya akan nora kongsikan pada akan datang. Korang boleh layari majalah online kecantikan di :


Websitewww.thecovets.com
FacebookTheCovets
Instagram@the.covets




5 Comments

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿