Salam kesayangan....
Siapa di sini yang suka shopping online?


Bila diri dah terjebak dengan shopping online pasti ada sahaja yang dicari untuk menjamu mata. Nora merupakan penggemar shopping online. Maklumlah nora ni malas sikit nak berjalan, tambahan perlu drive, hadap jalan jem, masalah cari parking dan macam-macam lagi membuatkan nora gemar berbelanja di atas talian. Orang perempuan beginilah keadaannya, pantang nampak benda cantik, benda murah dan promosi pasti ada sahaja yang menjadi pilihan hati. Oleh itu, shopping online merupakan medium paling mudah bagi golongan yang sibuk bekerja dan mereka yang tidak gemar berjalan. Berbelanja di atas talian mampu menjimatkan kos, tenaga dan masa.



Baru-baru ini, nora dapat tahu ada satu laman web shopping barangan Cina yang menawarkan harga jauh lebih murah berbanding laman web yang sedia ada. EZBUY merupakan satu laman web shopping online barangan secara borong dari Cina. Barangan dari Cina cantik-cantik dan jauh lebih murah. Pikir banyak kali kalau semata nak beli barang berhabis duit nak ke Cina kan??



Ezbuy Malaysia

Di Ezbuy terdapat pelbagai barangan yang orang ramai ingin miliki antaranya adalah pakaian perempuan, pakaian lelaki, kasut, beg, permainan kanak-kanak & aksesori, peralatan rumah, peralatan pejabat dan macam-macam lagi. Bukan setakat pelbagai barangan sahaja ditawarkan tetapi ia juga terdiri daripada jenama.. Senang kata, Ezbuy merupakan agen Taobao di Malaysia kerana menjadi medium pengguna untuk membeli secara borong di atas talian tanpa menggunakan laman web Taobao yang menggunakan bahasa Cina. Dengan adanya agen taobao di Ezbuy, ia sangat membantu kaki borong barangan Cina dan kaki shopping online mendapatkan pelbagai barang yang di tawarkan di Ezbuy dengan mudah.

Ezbuy Malaysia menyediakan pelbagai kategori pilihan untuk mereka kaki shopping online dan nora tertarik dengan laman web Ezbuy kerana ianya kemas mengikut kategori dan mudah di akses. Selain itu, paling best di Ezbuy  ini adalah kos penghantaran sangat murah iaitu serendah RM4.50/500 gram sahaja dan tiada bayaran untuk agen dikenakan. Kesemua harga yang di tawarkan di dalam laman web ini adalah dalam bentuk Ringgit Malaysia (RM).


Di Ezbuy terdapat beberapa item yang dikategorikan paling laris (Best Seling Item) dan memang diakui sangat murah. Mudah sahaja, kerana kategori Best Selling telah di bahagikan mengikut kategori dan anda boleh membuat pilihan dengan mudah.


Seperti contoh nora memilih Best Selling Item - 7 Bags Every Women Should Have
Banyak pilihan Beg yang menarik simple dan sesuai untuk digayakan pergi pejabat mahupun sebagai kegunaan harian. Rasa macam nak beli banyak-banyak sebab boleh tukar bag hari-hari mengikut pilihan hati.



Ada yang berminat? 

Voucher Percuma RM15

Untuk makluman semua, sekiranya mendaftar ke laman web Ezbuy ni, automatik akan dapat RM15 Ezbuy voucher. Seronok bukan? So, kalau berminat nak shopping online di Ezbuy dan dapatkan voucher bernilai RM15 untuk pertama kali mendaftar, apa kata register dulu di sini

Selain daripada itu, sekiranya shopping di Ezbuy ini, juga akan mendapat 15% shipping fee dengan menggunakan code ini ezsh15 


Kos Penghantaran RM8.80 Dengan Prime Service


Ada lagi berita baik, sekiranya berbelanja di Ezbuy dan sertai Prime Service iaitu dengan berbelanja secara borong atau sikit, caj penghantaran sebanyak RM8.80 sahaja kerana tiada limit barangan untuk membeli dengan memikirkan kos pengeposan. Walaupun berkilo-kilo berat barang yang dibeli hanya perlu membayar RM8.80. Wowwwww Murah kan?



Haaaa menarik tertawan memikat hati tak?
Banyak pilihan barangan yang korang boleh pilih.



https://ezbuy.my/

Sekiranya berminat untuk membeli belah di EZBUY boleh layari laman web di www.ezbuy.my

-Enjoy Your Shopping Online-

0 Comments