PASSION D'TOX MEMBANTU SINGKIRKAN TOKSIN DALAM BADAN

Thursday, December 15, 2016

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ


PASSION D'TOX MEMBANTU SINGKIRKAN TOKSIN DALAM BADAN | Siapa yang alamai masalah obesiti, toksin dalam badan dan kolestrol tinggi pasti akan berasa stress terutama kaum wanita. Maklumlah bentuk tubuh badan dan berat sering mengganggu emosi wanita. Siapa tidak stress bila berat badan ideal tidak dapat dimiliki sebaliknya berat makin bertambah. Pasti pelbagai produk kurus telah cuba digunakan. Lambakan produk di pasaran membuatkan kita ingin mencuba setiap satunya. Namun mampukah ia membantu untuk dapatkan berat yang ideal?

Sebenarnya nora stress bila berat badan naik secara mendadak. Dalam masa 2 minggu berat naik sebanyak 6KG. Cer tengok angka tu.. Stress tak?? Di sini nora nak kongsikan sedikit info yang diperolehi, nak kurus kenalah buang toksin dalam badan dulu. Bagaimana cara nak buang toksin? Haaa kenalah detox kan badan kita dulu. Pelbagai cara detox boleh kita amalkan dan paling mudah gunalah Passion D'tox...

Apa itu Passion D'tox?


Lambakan produk kesihatan untuk kurus yang berada di pasaran membuatkan kita tidak pasti untuk memilih yang terbaik. Namun dengan adanya PASSION D'TOX ia membantu menyingkirkan segala toksin, lemak dan kotoran yang ada dalam badan kita. Detox penting kerana ia secara semulajadi dan Passion D'tox mengandungi ekstra buah-buahan dengan kepelbagaian serat yang kaya dengan Vitamin C dan E.. Minuman kesihatan ini mengandungi serat yang dapat menghalang karbohidrat berlebihan dan kalori daripada pengambilan makanan harian kita.. Jadikan jus berkhasiat ini sebagai sebahagian daripada gaya hidup kita bagi menggalakkan pertumbuhan bakteria baik bagi melancarkan sistem pencernaan agar lebih sihat berbanding sebelum ini.. Paling penting PASSION D'TOX ini TIADA KESAN SAMPINGAN!!!


Wowwwwww itu yang paling menarik okeh....



Kebaikan dan Kelebihan yang terdapat pada Passion D'tox

 Kaya dengan serat, vitamin C dan vitamin E

 Dapat melarutkan serat berbentuk gel dalam laluan pencernaan untuk mengeluarkan kotoran dan toksin
 Membantu menangani masalah sembelit
 Menyingkirkan lemak yang tidak sihat dan karbohidrat dan kalori yang berlebihan
 Berasaskan bahan semula jadi dan tiada tambahan gula, julap dan perwarna tiruan
 Tiada kesan sampingan
 Meningkatkan kewujudan bakteria sihat
 Membantu pemulihat kulit sihat
 Anti Penuaan
 Membantu melembabkan kulit
 Agen pemutihan kulit


Banyak manfaat yang boleh diperolehi daripada pengambilan Passion D'tox. Apa yang penting tiada kesan sampingan dan selain daripada untuk kurus ia juga membantu untuk kulit agar lebih sihat.


Cara Pengambilan Passion D'tox




 Ambil satu sachet Passion D'tox dan larutkan ke dalam air (150ml - suhu bilik) dan minum dengan segera sebelum tidur

 Minum segelas air pada keesokan harinya
 Sesuai dan selamat untuk ibu yang menyusukan anak
 Tidak digalakkan untuk ibu mengandung dan kanak-kanak

Kelulusan KKM dan Status Halal




Untuk pengetahuan korang, Passion D'tox telah mendapat kelulusan KKM dan dikategorikan sebagai produk KKM serta mempunyai status HALAL. So tak perlu risau untuk mengambil dan mengamalkan Passion D'tox



HARGA PASSION D'TOX

 1 kotak - RM 110
 2 kotak - RM 200
 4 kotak - RM 380 ( Harga Promo )

Wahhhhh harga berpatutan. Bagi nora berbaloi beli Passion D'tox ni tau.

Murah dan berbaloi. So, pembelian produk Passion D'Tox boleh melalui Facebook Page Passion D'Tox Malaysia.. 

Testimoni 




Testimoni ni dari nora sendiri kerana nora telah mengambil sekotak Passion D'tox dan amalkannya setiap hari. Hari pertama tiada perubahan atau kesan yang nora alamai. Masuk hari ketiga nora kerap membuang air kecil, dan apabila makan nora cepat membuang. Sebelum ni nora ada masalah untuk proses pencernaan. Dengan pengambilan Passion D'tox secara berterusan nora rasa tubuh badan ringan dan tak da rasa makan makan makan sampai senak perut dan masalah membuang. Lega dengan minum Passion D'tox makan banyak pun boleh terus membuang.. Ni namanya pencernaan yang baik untuk tubuh badan. Toksin keluar melalui peluh, air kecil dan air besar.


Oleh itu, untuk kesan yang lebih cepat digalakkan untuk meminum air dengan banyak dan secukupnya bagi memudahkan proses pembungan toksin. Dengan itu, detox amat penting bagi membantu proses penyingkiran toksin dalam badan sekaligus mengekalkan kesihatan dan berat badan ideal seperti slogan Passion D'tox iaitu :  LIFE.EAT.SLIM.



Untuk keterangan lanjut dan pembelian, sila layari :-

Facebook Page

Instagram


You Might Also Like

2 ♥sweetcream♥

  1. makin jelita la dia lepas ni

    ReplyDelete
  2. wow.. mcm2 skrg detox produk ada.
    ini pun memudahkan pengguna..

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿