Simon Yam di Majlis Pelancaran Kerusi Urut GINTELL De'Space U.F.O
Sempena sambutan Hari Ibu yang lalu, nora berpeluang bersama pelakon dari Hong Kong iaitu Simon Yam sebagai duta GINTELL bagi memperkenalkan Kerusi Urut GINTELL De' Space U.F.O di IOI City Mall Putrajaya bersama-sama dengan para peminat dan pelanggan GINTELL.



Menurut Simon Yam,
Ibu adalah guru pertama dan utama bagi anak-anaknya sejak awal kehidupan mereka Tiada sebarang perkataan yang mampu menggambarkan betapa besarnya pengorbanan seorang ibu kepada keluarganya dan masyarakat. Sebagai anak, mengambil berat kesihatan ibu dan manjaga kehidupan seharian mereka adalah sangat penting. Bersempena Hari Ibu ini, kini saatnya untuk menghadiahi ibu sebuah kerusi urut yang dapat melegakan keletihan dan tekanan mereka pada bila bila masa dan di mana mana sahaja.
Simon Yam menjadi duta GINTELL

Selain itu, Simon Yam sebagai Duta GINTELL juga menyatakan bahawa ramai orang semakin sibuk mengejar kehidupan seharian dan mengalamai tekanan yang semakin tinggi. Oleh itu, sebuah kerusi urut yang menjanjikan kesihatan secara menyeluruh dengan ciri-ciri teknologi yang unik dan inovatif adalah diperlukan untuk mereka merehatkan badan dan menenagkan diri


Simom Yam Tandatangan Kerusi Urut GINTELL De'Space U.F.O

Kerusi Urut GINTELL De' Space U.F.O

Simon Yam memperkenalkan Kerusi Urut GINTELL De' Space U.F.O yang direka khas secara ergomik dengan ciri-ciri teknologi urutan canggih kepada orang ramai. Keresu ini memenuhi keperluan orang ramai dengan menawarkan urutan yang baik dan mampu melegakan keletihan dan tekanan melalui urutan yang selesa setiap hari. Dengan ini, Kerusi Urut GINTELL De' Space U.F.O adalah hadiah yang terbaik sempena Hari Ibu Bapa untuk insan tersayang yang telah membesarkan kita sebagai anak.

Menikmati urutan dari Kerusi Urut GINTELL De'Space U.F.O
Kerusi Urut GINTELL De' Space U.F.O meggunakan teknologi Aero V-Trek yang memberi urutan meliputi 45% kawasan daripada kerusi urut biasa. Penggelek QUAD 3D direka bersesuaian dengan kontur dan bentuk badan setiap orang. Ia merangkumi setiap lengkungan tubuh bagi mengurut setiap persisi dan disasarkan dengan ergonomik dan keselesaan dari leher ke peha. Selain itu, 180º Space Stretch adalah program konsep kiropraktik yang membantu melegakan tekanan dan ketegangan di tulang belakang dan badan. 360º liputan urutan yang lebih persisi untuk bahagian kaki mengikut keperluan setiap individu.

Video Kerusi Urut GINTELL De' Space U.F.O - Gintell

Kebahagiaan Berganda dengan Pakej Beli 1 Percuma 1 Sempena Hari Ibu Bapa

Sempena sambutan Hari Ibu Bapa, GINTELL menawarkan Pakej Beli 1 Percuma 1 dengan harga dari RM4,988*. Kunjungi lebih dari 100 cawangan GINTELL sekarang untuk menikmati tawaran yang hebat ini! Tertakluk terma dan syarat.


Buy 1 Free 1 - Click Here
Dengan itu, kalau korang berminat untuk dapatkan maklumat lanjut mengenai produk GINTELL, korang boleh kunjungi mana-mana cawangan GINTELL diseluruh negara. Selain itu, korang juga boleh hubungi di talian 


Khidmat pelanggan : 1800-88-6332


Facebook : Gintell Malaysia

Wechat : GINTELL MALAYSIA



Tanjat gugurl Simon Yam bergambar sama.

2 Comments

  1. Memang best kerusi urut ni.. kita pun ada try.. hehe
    btw saya done follow awak :) salam kenal :)

    ReplyDelete
  2. Ha'a best. urutan yang smooth dan melegakan. hehe

    tq awak.

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿