بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ

Salam Ramadhan Ya Kareem...


Tinggal beberapa minggu sahaja lagi kita akan menyambut Syawal. Pasti minggu-minggu akhir Ramadhan ramai yang sibuk menyediakan kelengkapan hari raya.

Biasalah kan sebagai seorang perempuan bila tiba musim nak menyambut Aidilfitri, semestinya kita akan fikirkan baju raya untuk diri sendiri dan anak, dokarasi rumah, kuih raya, kasut raya dan tidak lepas semestinya nak memiliki wajah yang cantik di pagi raya.

Sempena menjelang hari raya ni, ALTHEA ada buat promosi hari raya dengan menawarkan harga yang murah dan barangan yang menarik lagi gojes untuk dimiliki.

Apa yang menarik di ALTHEA sempena raya ni, kalau korang beli barangan di sini, korang akan dapat satu FREE GIFT limited edition Althea Raya Box dari website ALTHEA. Haaaa seronoknya kan.. Boleh standby buat hantaran dah ni. Apa tidaknya, kalau korang nak tahu dekat website ALTHEA macam-macam produk kecantikan ada dari produk penjagaan sampailah produk untuk nampak korang cantik anggun bergaya di pagi raya tau.

Suka tak?

Sempena Ramadhan ni, ada limited edition ALTHEA Raya Box dengan kotak-kotak comel edisi khas. Memang harus nora nak miliki limited edition ALTHEA Raya Box ni sebab kan kotak yang cantik boleh simpan untuk di jadikan bekas hantaran selain boleh digunakan untuk simpan barang. Haaaa gittew.. Alahaii comelnya lah..


So, jom beli beberapa barangan skincare, makeup, Hair & Body dan banyak lagi jenama terkenal yang ada dijual di laman web ATHLEA seperti :


Nak juga merasa kulit cantik macam orang korea kan. hehehehhe..

Untuk pengetahuan korang, Caj Penghantaran TIDAK akan dikenakan sekiranya korang berbelanja lebih dari RM99. So, sebagai pengguna yang bijak, ambil peluang semasa promosi ini untuk membeli barangan keperluan untuk penjagaan diri dan kecantikan sebab boleh jimatkan kos penghantaran.

Jom ramai-ramai serbu ALTHEA di sini :

Website: www.althea.kr


Instagram: @altheakorea





4 Comments

  1. Yeaa shopping sampai lebam hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheheh... tau xpe mama jue...
      Terima kasih sebab banyak tunjuk ajar.

      Delete
  2. sana sini orang cakap pasal althea.. macam menarik je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) tau xpe kak ita. saya pun dah terjebak ni.

      Delete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿