بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ

Salam Ramadhan buat teman-teman yang beragama Islam di luar sana...



Sebagai persediaan diri dan umum untuk ibu-ibu di luar sana yang mengalami masalah susu badan pastinya sebagai ibu kita akan berasa stress dan kemurungan apabila tidak dapat memberikan susu yang terbaik untuk si kecil.

Credit to : Google

Tiada susu badan merupakan pengalaman yang nora alami semasa kelahiran zarra.



Jadi, pada ibu-ibu yang mengalami masalah susu badan kurang, korang boleh mencuba mengamalkan supplement Milk Booster. Sedia maklum banyak produk tambah susu di pasaran pada masa kini, tetapi nora tertarik dengan MAMINQA Milk Booster.

Dalam bentuk sachet

MAMINQA Milk Booster adalah supplement makanan yang diperbuat daripada gabungan buahan campuran dan madu. Menggunakan bahan utama seperti Madu, Collagen, Olive, Blueberry Extract, Pomegranate, dan beberapa bahan lain bersama R.O Water yang berfungsi untuk tujuan menggalakkan penghasilan susu badan.

Belakang Packaging

Bagi nora, poduk ini adalah produk yang membantu penambahan susu ibu menyusu dan milk booster terbaik/tambah susu badan semulajadi yang mengandungi DHA, Asid Folik, Potassium dan tidak mengandungi gula. MAMINQA merupakan produk baru yang mampu membantu melancarkan susu badan, meningkatkan pengeluaran susu dan menjadikan susu ibu lebih pekat dan bayi anda puas menyusu dan tidur lena.



Setiap ibu mempunyai impian untuk menyusukan bayi sediri namun, ramai yang hadapi masalah kekurangan susu, tiada susu badan mahupun susu badan kering. Susu Ibu adalah susu terbaik buat setiap bayi. Tiada susu setanding dan sehebat susu ibu. Dengan susu ibu, bayi korang lebih sihat dan tidak mudah sakit. Penyusuan susu ibu bukanlah pilihan, tetapi tanggungjawab bagi setiap ibubapa.


Packaaging yang mudah di bawa

MAMINQA Milk Booster sangat sesuai diamalkan oleh ibu menyusu yang ingin tambah susu badan (susu badan melimpah & meriah), mendapat susu badan yang pekat dan mementingkan kecantikan, kesihatan, tenaga ekstra, perkembangan bayi yang baik.

Harapnya akan datang boleh bagi susu badan pada anak sendiri


Sekiranya korang mengalami masalah susu kurang, segera tambah susu badan dengan milk booster terbaik MAMINQA.

Packaging yang menarik
Cara makan sangat mudah dengan pengambilan satu sachet sahaja di hisap setiap hari sebelum makan, pasti dapat membantu tambah susu badan dan pekatkan susu badan kerana difomulasi khas untuk ibu-ibu menyusu. Pacakaging yang sangat mudah untuk di bawa kemana-mana sahaja. Lihat sahaja pada warna kotak MAMINQA Milk Booster ini dah membuatkan hati tertawan.


Berita gembira untuk ibu-ibu di luar sana, kerana MAMINQA Milk Booster sedang mengadakan promosi dengan harga RM100 sahaja. Dan untuk pembelian segera boleh whatsapp di nombor 019-5213616
   
Untuk info lanjut atau ingin miliki MAMINQA Milk Booster boleh rujuk di bawah :

Instagram : @merebeniemy
Whatsapp : maminqamilkbooster

8 Comments

  1. Bagusnya milk booster ni. Boleh di amalkan terutamanya bulan puasa ni. Ingredients dia pun semua berkhasiat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Ana, tak ganggu pun walau bulan puasa..

      Delete
  2. Memang betul betul menarik untuk golongan ibu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat membantu utk ibu-ibu yang ada masalah kurang susu.. ehehhe :-)

      Delete
  3. Menarik juga nih.. tak pernah lagi cuba ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn.. cubalah insyaAllah sangat membantu

      Delete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿