Assalamualaikum,
Salam kesayangan...


Siapa di sini yang kreatif atau suka nak buat kejutan buat yang tersayang? Pasti macam-macam idea yang berlegar di fikiran. Rasa macam nak buat sendiri nak creat sendiri hadiah buat insan tersayang. Tak kiralah apa jua hadiah sempena hari jadi, hadiah tanda terima kasih, hadiah anniversary atau apa sahaja. Pasti diri terasa ingin membuat sesuatu yang special hasil kreativiti sendiri.

Sebenarnya Nora dah lama dan teringin sangat nak buat something special untuk Nora dan Zarra. Saja nak abadikan untuk diri sendiri dan Zarra. So, bila dapat tahu boleh DIY sendiri gift yang Nora nak, terus Nora cuba servey. Nora dapat tahu ada laman web yang menawarkan perkhidmatan mudah, cepat dan murah dengan pilihan sendiri hanya di PRINTCIOUS.


Haaaaa, kalau nak tunjukkan bakat atau susah sangat tiada idea untuk buat special gift DIY ni dah tak perlu risau atau susah hati sebabnya di Printcious boleh membantu mencipta hadiah kretif untuk insan yang tersayang.

DIY HADIAH UNTUK INSAN TERSAYANG HANYA DI PRINTCIOUS

Haaa laman web yang Nora jumpa adalah Printcious.My makanya Nora pun godek-godek lihat barangan yang boleh Nora pilih. Banyak barangan yang boleh dipilih untuk dijadikan hadiah antaranya; Mugs, Ceramic Tiles, Cushion, T-Shirt, Canvas, Button Badges, Bag, Phone Case dan banyak lagi lah. Tapi, dalam banyak-banyak Nora tertarik nak buat Cushion dan Canvas. Lastly Nora decide nak buat Cushion sebab boleh guna walaupun tahu pasti akan menjadi rebutan antara Nora dan Zarra.



Sebenarnya di Printcious ni tak susah untuk korang DIY hadiah untuk insan tersayang yang mana korang hanya perlu pilih barang yang dikehendaki. Namun sebelum memulakan kerja-kerja merealisasikan kretiviti bakat korang, wajib untuk korang register terlebih dahulu di Printcious.My ye.




Selepas membuat pilihan barangan yang korang suka, korang dah boleh edit dan mulakan kerja-kerja seni korang. Paling best di Printcious dah ada disediakan custome design untuk korang pilih sekiranya buntu idea atau rambang mata. Hehehehe...

CARA-CARA DIY HADIAH UNTUK INSAN TERSAYANG

1. Pilih Design

Pilih design, warna apa yang korang suka. Sebabnya Bantal Cushion ni ada yang square ada size lain-lain. So Nora pilih yang ini dengan pilihan warna Pink.

Custom Cushion
 2. Kerja-Kerja DIY
Masa ni, korang dah boleh jalankan kerja-kerja custom mengikut design yang korang inginkan. Nak letak gambar sendiri boleh, tak nak letak pun boleh. Ikut kreativiti sendiri. Heheheh.. Nora just letak gambar kami dan sedikit caption.

Design mengikut ktreativiti
 2. Bayaran
Selepas dah puas hati dengan design korang, boleh dah untuk korang buat bayaran. Harga bantal ni sebenarnya RM57.00 disebabkan ada diskaun sebanyak RM17.10 makanya hanya perlu bayar RM39.90 sahaja.

Bayaran Hasil DIY
Harga RM39.90 sekepas Menggunakan Diskaun Code

3. Hasil DIY Yang Telah Siap Design

Inilah hasil DIY Cushion Hadiah Untuk Nora & Zarra
Haaaaa ok tak pilihan bantal untuk kami berdua? Pink color dengan perincian gambar kami berdua. Simple dan sangat mudah. Takkkk sabar Nora nak tunggu bantal ni sampai kepangkuan kami.

So, korang pun boleh DIY hadiah untuk diri sendiri atau untuk yang tersayang. Banyak pilihan yang boleh dibuat dengan harga yang berpatutan. Puas hati sangat bila kita dapat DIY hadiah hasil kreativiti kita seperti ayat ini Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart
Hehehehe... Pasti insan tersayang juga sangat terharu kalau dapat hadiah macam ni.

Info lanjut :




7 Comments

  1. cantik bantal tue , pink colour , CCL masih ada lagi voucher yang belum redeem

    ReplyDelete
  2. Mmg suke order dekat printcious cos boleh custom-made ikut citarasa kite..

    ReplyDelete
  3. Cntiknya..aduhai xsabar nk explore

    ReplyDelete
  4. Design dorg cantik2. Produk pun berkualiti

    ReplyDelete
  5. memula saya nk tempah canvas..last2 tempah puzzle

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿