Dea Della Produk Kesihatan Dalaman Wanita

Friday, October 20, 2017

Wanita hari ini dan masalah dalaman wanita.

Tidak dinafikan kini sering kali kita mendengar ramai wanita mengalami masalah kesihatan dalaman seperti keputihan, sengugut dan lemah badan. Selain itu, Nora juga banyak mendengar kebanyakkan wanita pernah mengalami masalah di kawasan intim dari masa ke semasa.

Masalah ini boleh dikaitkan dengan kitaran haid, hubungan intim, jangkitan kuman, pengambilan ubatan bagi mengawal kelahiran, penuaan, pengambilan ubat-ubatan lain atau selepas bersalin.

Packaging Dea Della
Nora juga mengalami masalah keputihan dan senggugut selain daripada keletihan. Bimbang juga sekiranya masalah ini berlarutan al maklumlah persediaan untuk step seterusnya. Hehehehe.. Setiap wanita mempunyai masalah berbeza kan, sebab depends pada individu masalah yang di hadapi.

Kebanyakkan antara kita akan mengetahui penyakit melalui simpton fizikal yang memberi kesan terhadap hubungan intim dan emosi. Jika tidak dirawat, masalah ini akan memudaratkan kesihatan dan membawa kepada ketidakpuasan hubungan intim. Dengan rumusan dan formulasi semulajadi terkini yang pastinya menjadi idaman setiap wanita, penyelesaian telah pun ditemui oleh “DEA DELLA”

DEA DELLA JUS MINUMAN KESIHATAN WANITA

DEA DELLA jus minuman 100% herba berfungsi mewah yang diformulasi khusus untuk wanita yang ingin meningkatkan kharisma dalam diri, mengekalkan kecantikkan dan penjagaan kesihatan dalaman secara semulajadi.

Formulasi dari herba herba terpilih dan bahan semulajadi mewah dan terbukti kemujarabannya sejak zaman berzaman dan melalui R & D tanpa henti seperti :


  • Kurma Hitam
  • Madu Asli
  • Akar Serapat
  • Kacip Fatimah
  • Manjakani
  • Sirih
  • Rumput Jarum Emas
  • Serai
  • Habbatussauda
  • Asam Gelugur
  • Asam Jawa
  • Halia
  • Lengkuas
  • Lada Pintal
  • Vitamin C
  • Vitamin B6
  • Vitamin B12
  • Kolagen Marin
  • Glutation


KELEBIHAN DAN KEBAIKAN DEA DELLA
  • Menstabilkan hormon wanita
  • Memberikan kesan penegangan dan keindahan yang begitu istimewa pada payudara.
  • Memberikan kesegaran dan kemantapan pada bahagian intim seseorang wanita.
  • Menguatkan otot faraj wanita.
  • Mengecutkan rahim.
  • Menguatkan sistem kemutan.
  • Mengembalikan sensasi dan keberahian semasa hubungan intim.
  • Menyelesaikan masalah keputihan yang sering dihidapi oleh wanita remaja & dewasa (bersifat antifungus) beserta membersihkan bahagian sulit setiap wanita.
  • Mengembalikan pelincir pada wanita.
  • Mengurangkan senggugut.
  • Menghilangkan masalah perut buncit.
  • Memberi sumber tenaga dan meningkatkan kecergasan tubuh badan
  • Merawat  luka dalam perut dan pembedahan. Sangat baik digunakan untuk wanita lepas bersalin. (dinasihatkan selepas 14 hari bersalin)
  • Menambah kolagen dalam badan.
  • Mengurangkan kedutan halus pada wajah.
  • Menjadikan kulit lebih halus dan licin serta menaikkan seri wajah
  • Mengurangkan gejala pra-menopause
  • Melewatkan proses menopause
  • Mengurangkan bau badan dan mulut.
  • Meningkatkan sistem imunisasi badan
  • Membantu mengatasi masalah sengal-sengal tulang dan sendi khususnya warga emas.

Banyak kelebihan minuman kesihatan dari Dea Della ni. Nora dah consume pengambilan Dea Della selama 2 minggu lebih. Perubahan yang nora rasai adalah tiada masalah senggugut. Nak kata keputihan Nora teruk tu tidak lah tetapi akan ada juga keputihan disebabkan perubahan hormon mahupun stress.

Jadi Nora mengatasi masalah ini dengan mengamalkan Dea Della. Ini lah produk kesihatan yang Nora gunakan sebagai persediaan untuk memikat "SUAMI" akan datang. 

CARA-CARA PENGAMBILAN DEA DELLA.

1. Cadangan pengambilan Dea Della (Untuk Wanita Dewasa)

1 sudu besar setiap pagi atau malam. (1 sudu besar sehari)
* Digalakkan minum 15 minit sebelum makan dan minum

2. Cadangan pengambilan Dea Della (Untuk Remaja)

1 sudu besar pagi atau malam (1 sudu besar sehari)

3. Cadangan pengambilan Dea Della (Untuk Anak Kecil)


Sekiranya anak kecil yang mempunyai masalah keputihan. 1 sudu teh pagi atau malam (1 sudu teh sehari)


Tak rugi kalau korang yang ingin miliki kesihatan dalaman dan luaran dengan mengamalkan pengambilan Dea Della ni sebab produk ini berkualiti tinggi serta menakjubkan dengan formulasi dari bahan semulajadi oleh mereka yang pakar dalam bidang botanikal dengan kepakaran melebihi 30 tahun.

Apa yang penting, produk Dea Della dikilangkan bertaraf GMP (Good Manufacturing Practise) serta Halal lagi suci (Halalan Toyyiba) dan telah Lulus ujian makmal SETSCO Singapura, terbukti tiada merkuri dan selamat diminum.

HARGA DEA DELLA

Harga sebotol 250ml 
Semenanjung : RM79.00
Sabah & Sarawak : RM87.00

Berminat mahu beli produk Dea Della? 

TYPE DD (ummizarra) hantarkan ke +601113733229 (whatsapp/mesej/call)
atau klik link ini https://mssg.me/deadellabeaute

Untuk maklumat lanjut dan pembelian boleh hubungi :

Website : www.deadella.com
Instagram : @deadellabeaute


You Might Also Like

7 ♥sweetcream♥

  1. kalau tengok bahan - bahannya bagus untuk kesihatan luaran dan dalaman

    ReplyDelete
  2. nak kena cuba untuk kesihatan wanita.

    done follow sini.#afb

    ReplyDelete
  3. waa.. best ni.. harga pun berbaloi.. sempat kite terjah testimoni dorang.. hee~ macam nak kena beli jek..

    ReplyDelete
  4. Wah bestnya...mengatasi mcm2 masalah

    ReplyDelete
  5. boleh cuba jugak ni..kandungan ramuanny nampak elok utk perempuan

    ReplyDelete
  6. Kira macam jamu moden la ni... Menarik juga..

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿