Assalamualaikum kesayangan readers ummizarradotcom...

Korang ingat lagi tak Nora ada share dengan korang laman web untuk korang DIY sendiri hadiah untuk orang tersayang sebelum ni? Hari ni Nora nak share dengan korang hasil creativity Nora create something di Printcious.

Hasil cipta DIY pillow cushion di Printcious
Sebelum ni Nora create sendiri Pillow Cushion untuk Zarra sebab Nora suka pillow cushion memandangkan ia boleh guna. Selain pillow cushion, korang juga boleh merekacipta sendiri hadiah yang korang inginkan untuk insan tersayang.



Untuk pengetahuan korang, untuk buat hadiah istimewa secara DIY di Printcious sangat mudah dan tidak mengambil masa yang lama untuk korang dapatkan hasil kreativiti korang. Sangat senang tau, kalau tak percaya Nora ada share step dan cara untuk menghasilkan hadiah istimewa buat yang tersayang.


Perkhidmatan dari Ninja Van
Teruja sangat bila dapat parcel dari Ninja Van. Haaaa kalau korang nak tahu, Printcious menggunakan perkhidmatan Ninja Van untuk semua jenis penghantaran kepada pelanggan. Masa dapat parcel orang paling happy adalah zarra.

ABADIKAN KENANGAN DENGAN PILLOW CUSHION

Nora abadikan gambar kenangan dengan create pada Pillow Cushion. So, bila buat macam tu, selalu boleh tengok gambar tu, lagi best boleh peluk masa tidur. Maklumlah Nora berjauhan dengan anak, so masa nak DIY tu bagi Nora ini yang terbaik untuk abadikan kenangan di atas Pillow Cushion. Saja Nora pilih gambar kami bertiga memandangkan tidak lama lagi kami akan bersatu menjadi satu family.


Happy tapi malu nak senyum
Suka sangat dengan pillow cushion dari Printcious ni tau sebabnya kualiti material yang digunakan memang tebal, smooth dan paling best sangat empuk. Zarra suka dan happy bila nampak muka dia dan kesayangan ada pada pillow cushion yang Nora tempah. Dia punya senyum sampai ke telinga then asyik dok peluk je bantal tu.

Haaaa macam mane? Menarik tak pillow cushion ni dengan pilihan warna orange lain dari yang lain ke sukaan zarra warna pink. Jahitan pada pillow cushion ni kemas sangat dan ada zip untuk memudahkan korang basuh sarung pillow cushion ni.



Sebenarnya banyak lagi barangan yang korang boleh gunakan untuk cipta hadiah buat insan tersayang. Di Printcious menyediakan pelbagai barangan yang korang boleh pilih dan cipta sendiri dengan konsep laman web mesra pengguna.



Pada bulan ini, Printcious mengadakan promosi November Sales sebanyak 30%off yang akan berakhir pada 4 November 2017. Tinggal beberapa hari je lagi untuk korang cepat-cepat grab barangan untuk korang cipta sendiri dan beri kepada insan tersayang. Untuk promosi kali ini, Printcious menggunakan kod promosi NOV2017 dan untuk korang yang nak tunjukkan bakat seni boleh apply cepat-cepat kod promosi ni.


Idaman untuk create Canvas di Printcious
Nora rasa untuk pembelian seterusnya Nora ingin memilih Canvas ataupun cushion bentuk panjang. Huwarghhh mesti comel & cute sangat tak sabar rasanya nak abadikan gambar-gambar yang ada sebagai kenangan.

Untuk tahu lebih lanjut tentang Printcious, korang boleh lihat follow details di bawah :






Email : ask@printcious.com

Alamat :
No. 30, Ground Floor, Jalan Tiara 4,
Bandar Baru Klang, 41150 Klang,
Selangor Darul Ehsan, Malaysia.


8 Comments

  1. wooo! nak try juga order dari Printcious! :D

    smiles from,
    Geraldine @ everything magical
    http://wanyyg.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Comelnya cuishion tu. Best kan brg2 dr printcious.rasa nak repeat order je lagi.

    ReplyDelete
  3. comelnya, tambah2 ada offer November, tapi gaji lagi 20 hari.. uwaaa

    ReplyDelete
  4. Perkhidmatab printcious memang superb . CCL hari tue diy tshirt . Lepas ni mungkin boleh try barangan lain

    ReplyDelete
  5. waaaa...nak juga pillow cushion tu..comel la

    ReplyDelete
  6. nad pernah buat baju dekat printcious..best sebb boleh design sendiri

    ReplyDelete
  7. Lukisan tu sangat2 kreatif... Sy memang gemar lukidan mcm tu... Nmpk real

    ReplyDelete
  8. Keen masuk dlm diari ni... Kang lupa

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿