Salam kesayangan semua…




Tidak ramai yang suka minum susu segar. Walhal susu segar ada banyak manfaat yang boleh diperoleh jika kita amalkan minum susu segar. Siapa suka minum susu kita geng. Untuk pengetahuan korang, susu bukan sahaja untuk bayi mahupun kanak-kanak sebaliknya kita sebagai orang dewasa juga perlu meminum susu bagi pembentukan otot dan menguatkan tulang.

Susu Fernleaf jenama susu yang sudah terkenal dikalangan masyarakat kita. Tapi dulu orang lebih kenali susu fernleaf dengan susu tepung dan bancuh sendiri. Kini susu fernleaf mudah di dapati dalam bentuk on-the-go yang mudah di bawa ke mana-mana sahaja. Susu fernleaf UHT 100% segar di pek dalam dua saiz iaitu 200ml dan 1 liter.


Ini bagi memudahkan mereka yang menggemari susu segar untuk menikmatinya dan nak lagi menarik dan lebih hipster, korang boleh menikmati susu UHT Fernleaf style  Zarra menggunakan straw unik ni.


Fernleaf - 100% Susu Segar Dari Ladang New Zealand



Korang tahu tak bahawa susu Fernleaf adalah 100% susu segar dari ladang New Zealand. Di sana, terdapat ladang lembu yang luas diusahakan oleh penternak lembu secara semulajadi dengan membebaskan lembu yang diternak untuk meragut rumput yang subur dan menghijau. Lembu tenusu disana memakan rumput yang subur dan segar dan berkualiti tinggi. Uniknya, lembu-lembu ini menghabiskan 90% masa untuk meragut rumput secara bebas pada hari yang cerah.


Secara tidak langsung lembu meragut rumput yang sbur dan segar menghasilkan protien dalam susu segar cukup tinggi untuk membantu menguatkan tulang kerana mempunyai Nutrisi Tinggi. Beberapa nutrisi peting yang terkandung di dalam susu segar antaranya protein, vitamin D, Kalsium, vitamin B12, vitamin A, dan banyak lagi.





Kalau korang nak tahu susu Fernleaf mempunyai 3 perasa pilihan iaitu Full Cream, Chocolate dan Low Fat yang boleh didapati di mana-mana pasaraya terdekat korang. Dapatkan susu segar Fernleaf di pasaran dengan harga RM5.70 bagi satu set (200 ml setiap pek) dan RM6.60 bagi setiap pek 1 liter.

Buat penggemar susu jangan tunggu lagi, cepat-cepat dapatkan susu segar Fernleaf 100% Mmmmmm yangmemberkan kepuasan dan kesedapan yang tidak terhingga.

Jangan lupa ‘Like’ Facebook Fernleaf untuk mendapatkan maklumat terkini.


1 Comments

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿