Showing posts with the label CintaShow all
Bercinta & Kecewa

Salam sayang ketat2 kat korang muacssss Salam 1 Malaysia!!!! Hari minggu yang penuh keletihan + kesakitan.. Erkkk letih & sakit?? opsss bukan nak mengeluh tapi nora xepy sgt2.. Sebabnya Nora demam + migran.. siyes tak…

Assalammualaikum, "Maafkan saya jika coretan ini mengganggu situasi awak. Saya tak tahu dimana silapnya perhubungan kita. Adakah salah saya, atau sebaliknya. Inilah yang saya takutkan ketika kita mula-mula menjalinkan perhu…

✿Garis-Garis Deja Vu✿

Sebuah episod pengembaraan yg merentasi garis-garis deja vu satu pelarian tanpa noktah dan rentetan pertemuan2 aneh seorg Damien Kenapa setelah sepuluh tahun berselang, Ashraf harus mencari laila yang hilang sedngkan isterin…

✿Dewa Cintaku✿

Kematangan julung kalinya datang Adalah kerana mu Kedegilanku gagal perangi hadirmu Kerana kau dating tatkala Cinta sejati itu diturunkan Dan akan diabadikan Dimetrikan untuk selamanya, Bila aku, dalam dakapan…

Percintaan sebenarnya boleh diibaratkan seperti kita berada dijalan raya. sepanjang perjalanan kami pasti akan melihat tanda lalu lintas yang memberi peringatan untuk kamu lebih berhati-hati supaya dapat mengelakkan kemalangan. B…

ermmmm saya sekarang dalam keadaan haru-biru... macam-macam dalam kepala nak pikir... Skunk saya di landa ngn ribut tapi tak taufan lagi... Ribut nie ada 3... hehehehhehehhe... sebenarnyer ada dua orang yang wat me haru biru... S…

♥ Cint@ Ini Membunuhku ♥

kat sini dan pada hr nie saya nak mencoet perihal si gadis.... mungin cerita tak kne ngn tajok pape pon layan kan je lah yer... ehehehhehehehhehehe..... Adakah seorang gadis akan disalahkan apabila dia berasa curiga tak kira p…