Showing posts with the label My LoveShow all
Rezeki

Syukur kehadrat ilahi atas limpahan rezeki yang diberi. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan sempurna dan selamat. Dugaan yang Allah beri ada hikmahnya, terima dengan hati terbuka dan penuh kesabaran InsyaAllah semuanya berj…

e.n.j.o.y.e.d

salam kembali salam kerinduan.. s ebelum tu nora nak minta maaf pada teman2 blogger sebab dh beberapa hari & tidak kerap utk nora berblogging.. kira mcm ni la keadaan nora slalu .. Bukan lah kata terlalu busy sampai xde …

♥i £ovE yOu♥

i Never Stop £oving You i Just Stopped It i £ove You So Much "If £oving You Is Wrong i Never Want To Be Right Again..." i Never Knew I Cou£d Hurt £ike This And Everyday £ife Goes on £ike i Wish I cou£d Ta£…

Ba da da da, Ba da da da, Ba da da da, Ba da da da, Ba da da da, Ba da da da, Ba da da da, Looking from a window above It's like a story of love Can you hear me. Came back only yesterday Moving further away Won't you hear…

Masihkah dapat kau gambarkan Kali pertama kita bertemu Senyuman manismu yang menawan Renungan yang menggoda menusuk hatiku Hari-hari yang berlalu Kian menyegarkan ikatan cinta Bagaikan tersentuh di hatiku Betapa sucinya keikhlas…

Lupakanlah masa lalu mu Hidup baru dengan ku Ku akan berusaha memahamimu Selagi kau percaya kepada ku Dan selagi kau setia Selagi kau tak berpura Kau takkan ku persia Lautan tak berapi Gunung tak tinggi Cinta yang setulus... seb…

LETTO- Ruang Rindu Di daun yang ikut mengalir lembut Terbawa sungai ke ujung mata Dan aku mulai takut terbawa cinta Menghirup rindu yang sesakkan dada Jalanku hampa dan ku sentuh dia Terasa hangat oh di dalam hati Ku pegang era…

Bunga Padang Pasir Kau mekar di hatiku umpama Sekuntum bunga di padang pasir Kau adalah musafir dahaga Seteguk kehausan cintaku Di dataran kering kontang Tanpa ada penghuni asing Namun kau bunga ku Subur mekar dijambangan Kini…

Salam... Hari nie aku terharu n berasa bersalah pada B.. B sanggup pulang kerana terlalu rindukan aku, Dalam masa pertemuan kau mencurahkan kasih syg yang tak pernah aku rasa.. tingkah mu menyenang kan aku.. perasaan ku berbau…

.: Kau Berjaya Mengetuk Pintu Hati Ku:.

Kau mengetuk pintu hatiku yang jitu dek ketakutan dan fobia akibat sumpah sang pencinta.. Kau hadir tatkala aku tak mau didampingi.. Kau tahu kisah ku, kau kenalan ku, mengapa kau yang sudi merawat luka di hati???? Adakah kau mmg…