Salam Sayang...



Bersawang blog ummizarra ni kan.
Bukan bersawang je rasa dah macam gua agaknya.
Tak tahu kenapa mood boleh hilang untuk menulis. Betul kata orang bila dah berlaku mental block memang susah nak dapatkan semula mood seperti sediakala.

Tenggelam timbul dibuatnya.



Ok tengah rajin ni nora saja nak share trip ke Melaka sebelum ni. Haaaa trip ni pun dah lama nora pergi sebenarnya tapi masih dalam tahun ni lagi.

Niat hati pergi ke Melaka sebab cuti sekolah dan memang plan nak bawa buah hati kesanyangan nora berjalan dan kebetulan si dia menemani. Kami bertiga gerak dari Batu Anam, Segamat dan terus ke Melaka.

Inilah kali pertama nora bawa buah hati travel a.k.a bercuti bersama dengan orang lain. Melihat zarra gembira hati ni turut gembira. Alhamdulillah mood zarra masa ni sangat ok dan dia teruja sangat. Tempat pertama kami tuju adalah Bandar Hilir.




Sudah tentu bila tiba di Bandar Hilir tempat yang memang wajib pergi adalah Kota A Famosa, Bangunan Merah dan Muzium Samudera. Tetapi zarra paling teruja nak naik Menara Taming Sari. Walau hakikatnya nora tak rasa teruja untuk naik menara tersebut.



Melihat teletah zarra yang rapat dengan uncle dia buat hati ni senang. Zarra pun teruja bila sampai di Melaka. Sepanjang kami di sana Alhamdulillah senang nora uruskan zarra. Maklumlah sekejap sahaja dia dah besar dan seronok sangat bila dia berjalan dengan ummi dan uncle dia.





Terima kasih dekat awak sebab sudi bawa kami jalan-jalan...


3 Comments

  1. Bestnya jalan jalan kat Melaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yupssss ina.. memang best sangat.
      Zarra memang teruja sangat.

      terima kasih ina sudi dtg blog akak...

      Delete
  2. seronok ye zarra dpt jln2..^_^

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿