Box Of Joy Dari Lazada Sempena Online Revolution 2016 | Salam korang, sebelum ni kalau korang perasan nora ada share Box Of Joy dari Lazada pada laman sosial nora. Kali ini nora ingin kongsikan secara terperinci apa yang menarik ada dalam Box Of Joy ni.

Berita baik untuk korang tau, Lazada sekarang ada sales secara besar-besaran mulai 11.11 sehingga 12.12 iaitu jualan tahunan terbesar dengan pelbagai rangkain produk sempena "Online Revolution" 2016.


Bagi tema “Online Revolution” tahun ini, ialah “Jenama untuk Semua” (Brands for All) yang akan menandakan evolusi Lazada sebagai hab untuk jenama-jenama kegemaran rakyat Malaysia. Antara jenama yang akan turut menawarkan diskaun sepanjang berlangsungnya “Online Revolution” pada tahun ini termasuklah MumypokoNestle, L'oreal, TefalDrypers, Samsung dan jenama-jenama lain seperti Prodiet, Microsoft, ZTE, Goon, Bosch, Tesco, Mattel, Sports Direct, dan pelbagai lagi.

“Online Revolution” Lazada menjual dan membeli-belah dalam talian terbesar di Asia Tenggara membawa pelbagai rangkaian produk dan jenama terkemuka dengan tawaran diskaun hebat untuk produk popular, bekualiti yang terbaik untuk pengunjung Lazada.


Sempena Online Revolution ini, Lazada dengan baik hatinya beri nora Box Of Joy yang mana di dalamnya terdapat pelbagai jenis produk. Oleh itu, dikesempatan ini nora ingin kongsikan apa yang ada di dalam box misteri yang nora terima.

Di dalam Box Of Joy yang nora terima, ada pelbagai produk seperti yang dinyatakan oleh Lazada "Brands For All". Jom Usya apa yang ada...

Tadaaaaaa... tengok tu meriah kan??? Wahh wahh wahhh...

Sekali buka, macam-macam ada... Seronok sangat-sangat tau...

Nora terima Box Of Joy dari Lazada Malaysia dan produk yang ada di dalam box tu adalah dari Nestle (Maggie, Nescafe, Cerelac, Full Cream Milk, & Lactokid), L'oreal, Momypoko, Foodpanda, Tefal dan Bag Ola Bola dari Milo. Haaaaa banyakkan... patutlah berat.


Click Untuk Shopping ---> Nescafe Perisa Pandan
Nora merupakan penggemar coffee yang tegar. Terima kasih Lazada kerana memahami selera nora. Nescafe White Coffee perisa Pandan... Korang pernah rasa? Pertama kali cuba minum rasanya sangat lemak dan bau aroma pandan. Sedap okeh rasa macam makan kuih seri muka je tau. Marvelous...


Click Untuk Shopping ---> Tefal Manual Chopper

Haa ni barang paling nora suka. Tefal Manual Chopper, rezeki kot memandangkan blander dekat rumah rosak. So dengan adanya Tefal Manual Chopper ni memudahkan kerja-kerja nora di dapur. Tapi dalam fikiran ni, nora akan beri pada mak. Mesti dia suka sangat.


Click Untuk Shopping ---> Maggie Oat

Wahhhhh macam tak percaya okeh, maggie pun ada untuk kesihatan. Siapa kata makan maggie tak bagus? Haaaa nora nak beri tahu ni, Nestle ada mengeluarkan produk baru iaitu Maggie Oat. Walaupun maggie tapi ia terdapat nutrisi kesihatan. Sedap tau, rasanya kenyal-kenyal dan berkhasiat. Maggie oat ni juga boleh dibuat kerabu maggie sebagai side dish hidangan korang. Sedap sangat.



Click Untuk Shopping ---> Mamypoko
Selain dari itu, nora juga ada menerima produk dari Mumypoko iaitu pampers dan tisu basah. Untuk pengetahuan korang, Mumypoko ada mengeluarkan produk pampers baru yang dibuat khusus untuk bayi pramatang. Sangat kecil dan sesuai untuk berat dan saiz bayi pramatang antara 3kg-5kg dan ibu bapa di luar sana tidak perlu runsing lagi untuk dapatkan lampin pakai buang untuk bayi anda kerana Mumypoko ada untuk Bayi Pramatang.




Apa tunggu lagi, sementara Online Revolution 2016 masih ada ni, cepat-cepat ke Lazada untuk miliki barangan dari produk kegemaran korang dengan harga yang murah. Untuk pelanggan baru ada berita baik kerana korang akan dapat 20% diskaun atau RM25 diskaun dengan masukkan code : 20LAPOR25  sah dari 01.11 sehingga 17.12.




Jangan lepaskan peluang dengan membeli belah di Lazada Malaysia okeh. Jangan lambat nanti rugi putih mata.

Membeli belah secara online paling mudah hanya di Lazada





1 Comments

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿