Hye uols!!!


Bersama Pengasas dan Selebriti

Ada berita gembira untuk korang yang ingin memiliki gaya rambut yang diidam-idamkan.

TIDAK hanya wanita, fesyen rambut bagi kaum lelaki juga dilihat melalui pelbagai perubahan berikutan kewujudan kedai-kedai gunting rambut ala-ala 'hipster' yang menjanjikan gaya potongan rambut yang lebih 'trendy' dan 'stylo'.

Ruangan dalam Salon


Kebanyakkan kedai gunting rambut ini mempunyai jumlah pengikut mereka yang tersendiri termasuklah menjadi tumpuan golongan wanita termasuklah golongan lelaki maskulin yang bergaya.

Mesin Layan Diri

DREAM CUT
 merupakan butik salon rambut yang baru dilancarkan di Malaysia yang beroperasi di Sunway VelocityButik Salon Rambut DREAM CUT menawarkan perkhidmatan 
EASY AND QUICK DREAM CUT serendah RM18. Ini merupakan perkhidmatan pertama gunting rambut di Malaysia yang cepat, mempunyai bahan pewarna rambut organik, tints dan sesuai untuk semua peringkat umur.

Pomade & Serum Rambut

Menurut Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Cik Mindy Low percaya bahawa

Butik Salon Rambut DREAM CUT menawarkan produk-produk yang menggunakan bahan organik, bebas bahan kimia, bahan mesra alam dan bahan semulajadi kerana kebanyakan produk di pasaran hari ini banyak mengandungi bahan kimia dan berbahaya kepada rambut pelanggan dan kesihatan. Oleh itu, dengan melalui 2 tahun kajian pasaran, didapati bahawa konsep salon rambut inovatif seperti yang menggabungkan warna rambut organik, Tints, Pantas dan perkhidmatan memotong rambut dengan cepat dan mempunyai kelebihan tersendiri.



Unik dengan pakej gunting rambut di DREAM CUT yang mana ia menawarkan perkhidmatan memotong rambut dengan cepat dengan menggunakan teknologi terkini iaitu denga membuat bayaran terlebih dahulu di mesin khas yang disediakan di dalam buti salon rambut ini. Melalui mesin, korang tidak perlu menunggu lama untuk mendapat perkhidmatan yang cepat ini. Selain itu, harga yang ditawarkan untuk memotong rambut dan mewarna rambut sangat murah dan menepati citarasa masyarakat Malaysia.



Selain menawarkan fesyen ala alaf baharu, DREAM CUT menarik perhatian berikutan rekaan dalamannya yang unik dan eklusif untuk pelanggan yang datang. Selain dari itu, DREAM CUT juga ada menawarkan produk untuk penjagaan rambut seperti Pomade dan Serum Rambut.

Bersama Selebriti yang Hadir

Harga yang ditawarkan di DREAM CUT :

Hair Cut : RM18

Organic Colour Tints :

Short Hair : RM58

Medium Hair : RM58 x 2
Long Hair : RM58 x 3
Untuk maklumat lanjut boleh layari :


Instagram : dreamcuthairtints



0 Comments