Salam hujung minggu...

Hye korang yang suka shopping online, korang tahu tak sekarang ni tengah meletop-letop orang shopping online di Shopback Malaysia. Haaaa nak tahu kenapa dan apa yang menariknya shopping online di laman web Shopback Malaysia ni, meh sini Nora share sikit dekat korang.


Sign Up atau Login Akaun Shopback
Shopback merupakan satu platform beli belah atas talian yang menyediakan lebih dari 300 kedai-kedai dalam talian. Walaupun ia merupakan platform baharu di Malaysia namun ia telah lama berkembang di Asia dan Barat. Di dalam aplikasi beli belah dalam talian ini, Shopback menawarkan perkhidmatan penjualan pakaian, gadgets, makanan, produk kecantikan, aksesori, hotel dan banyak lagi. Shopback Malaysia merupakan platform affiliate yang menggabungkan kesemua biggest commerce players di Asia seperti Lazada, Hermo, Zalora, Hotel.Com dan banyak lagi.


Lebih dari 300 kedai-kedai dalam talian.

Berbelanja di Shopback Malaysia, pembeli akan mendapat penjimatan dan cashback (pulangan tunai) yang berbaloi sekiranya shopping online melalui web Shopback Malaysia. Ini merupakan salan satu web shopping online yang memberikan kelebihan pada korang, sebabnya korang berbelanja tapi korang boleh dapatkan semula cashback. Haaaaa berbaloi ke tidak? Jimat duit poket woooo


Click salah satu kedai dalam talian.
Waahhhh sangat menarik dan berbaloi-baloi. Korang boleh belanja dengan jimat dan dapat kembali cashback dengan setiap pembelian yang telah korang lakukan. Zaman penjimatan sekarang ni kan.. Jadilah pengguna yang bijak. Nak shopping tak salah tapi cari platform yang mendatangkan kebaikan dan penjimatan. Heheheheheh... So, jom belajar cara nak beli belah di Shopback Malaysia.

Pilih Produk yang ingin dibeli

Add to Chart product yang di beli

Cara Shopping Online di Shopback Malaysia :

1. Singup / Login terlebih dahulu.
2. Korang akan lihat paparan syarikat penjualan barangan dan perkhidmatan seperti Lazada, Zalora, Hermo dan banyak lagi.
3. Pilih salah satu web penjual rasmi.
4. Apabila telah memilih web penjual rasmi, pengguna boleh membeli-belah pada web tersebut.
5. Pilih barangan yang berkenan di hati dan pembeli akan membuat bayaran terus kepada penjual.
6. Membuat bayaran mengikut pilihan pembeli samada melalui kad kredit, online banking atau paypal.
7. Dapatkan Cashback anda dalam masa 1-2 hari bekerja.


Proceed untuk bayaran



Step untuk dapatkan cashback

Haaaaaaa korang boleh tunggu cashback korang di dalam akaun Shopback korang pasti akan bertambah. Cash tersebut boleh di dipindahkan melaui paypal atau mana-mana akaun bank tempatan pengguna. Dengan adanya kemudahan seperti ini, tiada masalah lagi buat korang untuk shopping online dengan banyak penjimatan dan pulangan cash yang berbaloi.

Click untuk dapatkan coupons Sephora

Untuk pengetahuan korang, sekarang ini Shopback sedang mengadakan banyak promo yang boleh korang grab untuk penjimatan. Korang boleh dapatkan promo code untuk Forever 21 dan juga coupons untuk Sephora. Berbelanja di Shopback menjimatkan korang dan yang menariknya korang akan dapat semula cashbak dengan setiap pembelian. Kenapa mesti bayar lebih kalau sudah ada platform terbaik untuk korang shopping online.

Click untuk dapatkan promo code Forever 21

Apa tunggu lagi, jom singup Shopback Malaysia dan beli belah untuk dapatkan cashback anda.

Jom tonton tutorial shopping online di Shopback Malaysia.



8 Comments

  1. Mmg jimat kalau beli dr shopback

    ReplyDelete
  2. suka shopback.. sampai skrg akak simpan apps dia dlm hp.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Kumpul duit sambil shopping...syokkk

    ReplyDelete
  4. Kalau dpt cashback sure best kan..tp skrg x leh shopping kena tunggu hujung bulan

    ReplyDelete
  5. Wah.. Best ni. Mcm one stop centre pulak. Mcm2 ada. 👍👍

    ReplyDelete
  6. Jom la kita shopping melalui shopback..Berbaloi2

    ReplyDelete
  7. Belum pernah shopping dgn shopback.

    ReplyDelete
  8. shopback. dah jadi macam google for shopping online sebab hampir semua online shop website link ke website kan. best juga shopback ini. hihi.

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿