Salam Kesayangan uols...

Siapa sini suka makan sandwich?


Ada berita gembira buat korang yang gemar makan sandwich dengan cara yang mudah. Haaaa macam mana? Nak buat sendiri terkadang tak sesedap seperti yang dikehendaki kan, terkadang kesuntukan masa. Zaman sekarang everything dihujung jari tidak terkecuali sandwich sedap dari Garsa Kitchen ni boleh di tempah melalui whatsapp sahaja.

Apa yang menariknya dengan sandwich yang ada di Garsa Kitchen adalah hasil dari resepi yang menarik minat orang ramai untuk mencubanya kerana pelbagai jenis sandwich yang ada di sini. Selain itu, sudah semestinya sandwich di Garsa Kitchen mempunyai keenakan yang sempurna, lembut, gebu dan sangat padat dengan bahan yang ada di dalam sandwich.

Ini adalah Salted Egg Chicken Sandwich

Kali ini, Nora nak share dengan korang menu baru dari Garsa Kitchen dengan sekali rasa dah buat korang melting sangat. Menu baru sandwich di Garsa Kitchen adalah Salted Egg Chicken Sandwich. Tekstur rasa yang ada pada bahan sandwich baru ini adalah gabungan telur masin dan ayam cryspy yang mana bila korang makan akan nikmati rasa masin pada ayam yang rangup dan lembut dengan lapisan sapuan mayonis dan kombinasi salad. OMG serius rasa tak cukup sekali makan.

Sandwich dari Garsa Kitchen Boleh Delivery to My School

Untuk pengetahuan korang, Garsa Kitchen mengetengahkan konsep delivery sandwich di kawasan Kuala Lumpur, Putrajaya, Cyberjaya, Shah Alam atau senang kata Selangor dan Lembah Kelang. Seronok tau part delivery diaorang ni sebabnya korang akan sentiasa akan menerima update daripada mereka tentang tempahan korang yang di hantar terus ke rumah ataupun pejabat atau mana-mana lokasi seperti yang korang kehendaki. Tapi selagi di kawasan yang diaorang cover je lah ye. Hehehehe.. Haaaaa, mudah untuk korang yang suka makan roti boleh cuba sandwich di Garsa Kitchen dengan pelbagai pilihan menu antaranya Tuna Turner, Perky Turkey, Eggstacy, Chickster, Befftastic dan banyak lagi.

Selain itu, packaging yang digunakan oleh Garsa Kitchen juga sangat menarik dan simple. Pasti korang akan berpuas hati dengan delivery sandwich dari Garsa Kitchen sehinggalah keenakan rasa sandwich yang super sedap.



Haaaaa, yang mana nak buat majlis makan-makan yang simple di office terutama time nak meeting tu, boleh cuba sandwich paling sedap di Kuala Lumpur yang hanya boleh di dapati di Garsa Kitchen.  Berikut adalah detail penuh untuk korang ketahui sandwich yang ada di sini dari segi size, harga dan pilihan menu yang korang suka.

Garsa Kitchen Sandwich

Alamat
No 27, Jalan 2/27E, Wangsa Maju Seksyen 10
Kuala Lumpur

Buka : 8.30am - 10.00pm
Tel : 013 - 2424808

Email
garsa.kitchen@gmail.com


Facebook

Instagram









12 Comments

  1. Ana pun dah rasa salted egg chicken sandwich tu. Memang sedap. Macam kena repeat lagi je nampaknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedapkan Ana sandwich dari Garsa kitchen ni.. Melting bila makan. ehhehe

      Delete
  2. Belum cuba lagi.. tapi ramai yang review sedap ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh cuba Ai.. memang sedap sgt sandwich kat sini...

      Delete
  3. sedap sandwich dr garsa ni...yg menu br pn dh try sodap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan mama tisya. sedap sgt sandwich kat sini... rasa tak cukup pulak.

      Delete
  4. macam best je...boleh cuba ni nanti

    ReplyDelete
  5. Nampak lazatnye.. mama x Cuba lagi

    ReplyDelete
  6. Bestnya nampak sandwich tu.. boleh cuba ni nanti.. menarik :)

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿