Kini pola kehidupan islamik menjadi perhatian dan disukai ramai. Kesedaran wanita muslimah dalam menutup aurat dengan pakaian atau busana yang mengikut syariah semakin mendapat perhatian. Trend pakaian muslimah saat ini banyak yang memenuhi syariat dan tetap menampilkan pakaian yang stylish dan menawan untuk pengguna.



Kepelbagaian jenis pakaian muslimah seperti pakaian modern, kebaya muslimah, jenis dress muslimah dan yang penting gaya trendy mengikut masa kini terutama golongan sasaran anak muda dengan variasi warna-warna yang cerah sehingga membuat anak remaja dan dewasa bersemangat untuk terus berbusana muslimah tanpa meninggalkan syariat Islam.


Oleh yang demikian, butik pakaian muslimah semakin mendapat tempat dan telah menembusi pasaran secara atas talian (online). Butik Muslimah Lanafira kini menawarkan pelbagai busana yang bersesuaian dengan wanita yang beragama islam di seluruh dunia.

Butik Lanafira menawarkan busana muslimah yang berkualiti tinggi sebagai fokus utama untuk pasaran online. Kini, wanita Islam mudah untuk bergaya dengan rekaan yang mengikut syariat secara atas talian dan tiada batas untuk miliki busana muslimah yang trendy masa kini.




Untuk pengetahuan korang, Lanafira merupakan syarikat bumiputera yang berpangkalan di Malaysia dan telah mencipta kejayaan besar di pasaran Malaysia dan Asia Tenggara. Misi Butik Lanafira dalam meluaskan perniagaan dan jenamanya ke pasaran antarabangsa dengan memberi tumpuan kepada kualiti dan nilai busana yang dihasilkan.

Baca 99 Tips Fesyen Masa Kini



Kini, Lanafira menampilkan paparan laman web yang terbaru dan lebih mesra pengguna disamping mengetengahkan beberapa rekaan terbaru disamping paparan stock masih ada atau telah habis stock. Secara tidak langsung memudahkan pengguna membuat pembelian tanpa perlu tanya berkaitan stock masih ada atau tidak.



Lanafira perkenalkan rekaan eksklusif seperti koleksi dari Alana Kebaya dan Mellisa Long Dress selain daripada Sofea Modern Peplum dan Pucci Long Dress. Setiap rekaan yang diketegahkan oleh Lanafira dengan pelbagai variasi warna mengikut trendy kesesuaian masa kini.



Kebanyakkan busana yang terdapat di Lanafira lebih memfokuskan kepada golongan berkerjaya dan mengutamakan bagi golongan umur 20-40an dengan pelbagai pilihan pakaian dan aksesori muslimah yang sesuai dengan citarasa pengguna.

Untuk miliki busana muslimah yang terbaik dan lebih trendy masa kini bagi memenuhi wardrobe korang, pastikan korang membeli-belah di Lanafira yang menjanjikan busana yang berkualiti dan selesa untuk dipakai.

Maklumat untuk membeli-belah di Butik Muslimah Lanafira aalah seperti berikut :-
Laman Web : www.lanafira.com
Instagram : LanafiraOfficial

Facebook : Lanafira

17 Comments

  1. melissa long dress ni mrs pip suka, simple jer tapi cantik :))

    ReplyDelete
  2. Semua cantik2 la..peplum tu cantik sungguh..akak skrg suka pakai kebaya kota bharu...yang akak punya dulu dah x leh pakai dah...sendat

    ReplyDelete
  3. Cantiknya pilihan baju-baju kat sini..

    ReplyDelete
  4. Butik muslimah yang dipercayai. Paling best semua design baju mesra wuduk dan bf. Memang best.

    ReplyDelete
  5. cantiknya Melissa long dress tu !!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Tak check lagi produk baru dari larafina.

    ReplyDelete
  7. Koleksi lanafira memg cantik

    ReplyDelete
  8. modern peplum yg belang2 lawolah

    ReplyDelete
  9. Long dress dia cantik sgt. Berkenan pula tgk. :)

    ReplyDelete
  10. Cantik designnya.. nampak elegen dan premium ;)

    ReplyDelete
  11. Designya menawan. Siap ada ukuran. Biasa tak beli online takut tak ngam. So boleh ukur badan dululah bila nak beli.

    ReplyDelete
  12. wih koleksi butik muslimnya bagus bagus nih. Nanti coba liat deh langsung ke ig nya :D

    ReplyDelete
  13. Cantik2...saya suka yg nursing ..tgk web dia byk wudhi friendly dan sesuai utk nursing mom. Mmg best!

    ReplyDelete
  14. Cantiknya semua design baju-baju tuuu

    ReplyDelete
  15. thanks for info..cantik-cantik la baju dia..memang sekrang nak cari baju2 muslimah hehehe

    ReplyDelete
  16. semua cantik-cantik. hehehe. nanti nak beli utk majlis orang kawen. macam brand designer, tapi lanafira pun ok. why not kann

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿