Babies Love Milk Booster Dari Merebenie Untuk Banyakkan Susu Badan | Salam guys!!! Kali ni Nora nak kongsikan pada ibu-ibu di luar sana khususnya bagi mereka yang alami masalah kekurangan susu badan macam Nora ni.

Merebenie Milk Booster Untuk Banyakkan Susu Badan

Merebenie Milk Booster adalah supplement makanan yang telah diuji bukan saja di makmal semata-mata. Ia telah digunakan oleh ramai ibu-ibu yang mengalami masalah susu kurang (drop) yang kini mampu banyakkan susu badan semula. Pengambilan Merebenie Milk Booster juga berupaya atasi kelesuan tubuh dan memberikan tenaga kepada ibu sepanjang hari bekerja. Selain itu, terdapat banyak keistimewaan lain Merebenie yang telah diyakini membantu masalah susu drop ketika waktu datang haid dan di bulan puasa.

FUNGSI UTAMA MEREBENIE MILK BOOSTER


Merebenie Milk Booster Untuk Banyakkan Susu Badan


Membantu Sistem Susu Terhasil Dengan Kerap
Menjadikan Susu Ibu Bewarna Lebih Pekat
Menghasilkan Kuantiti Susu Yang Lebih Meriah
Memastikan Breast Yang Kosong Akan Sentiasa Penuh Dengan Susu
Menambah haemoglobin
Menjadikan kulit lebih tegang
Bertindak sebagai antioxidant pada kulit
Melambatkan proses penuaan (anti aging)
Menjadikan badan lebih bertenaga
Membantu sistem pencernaan (pelawasan)
Melancarkan peredaran darah
Menguatkan sistem imunisasi pada badan
Melembapkan kulit
Membantu perkembangan minda utk berkembang


KANDUNGAN

Merebenie Milk Booster Untuk Banyakkan Susu Badan

Babies Love Milk Booster diperbuat daripada gabungan buahan campuran dan madu. Menggunakan bahan utama seperti Madu, Collagen, Habbatus Sauda, Kurma, Delima, dan Minyak Zaitun yang berfungsi untuk tujuan menggalakkan penghasilan susu badan. Didatangkan dengan perisa semulajadi buahan campuran yang lazat. Ia seperti korang menikmati minuman buah dan tidak ada rasa susu ataupun rasa yang tidak enak. Ia akan membuatkan ibu-ibu bertenaga sepanjang hari dan bersemangat menyusukan bayi.

DETAIL PRODUCT

Merebenie Milk Booster Untuk Banyakkan Susu Badan

Kini Merebenie telah mengeluarkan produk Milk Booster dengan packaging baru menjadi Babies Love Milk Booster yang didatangkan dengan bentuk kotak yang lebih kecil, elegant dan suitable untuk busy mommies.

Harga

RM50 per box

Packaging

Small Box with 20ML x 10 Sachet

Size

200 ml


CARA PENGGUNAAN

Formulasi ini menjadi pilihan ibu-ibu membantu tambah susu badan. Consume Babies Love Milk Booster Dari Merebenie ni mudah saja. Hanya guna 1 sachet Babies Love Milk Booster sehari untuk banyakkan susu badan. Kini ibu-ibu mampu selesaikan masalah kekurangan susu ibu dengan cepat dan pantas.


Disarankan pengambilan diamalkan pada awal pagi bagi persedian sepanjang hari. Boleh juga connsume Babies Love Milk Booster sebelum waktu tidur untuk optimumkan penyusuan pada sebelah malam. 

MY THOUGHT

Merebenie Milk Booster Untuk Banyakkan Susu Badan
Setiap ibu mempunyai impian untuk menyusukan bayi sediri begitu juga dengan Nora yang kini sedang menyusukan baby Anaqi. Namun, ramai yang hadapi masalah kekurangan susu, tiada susu badan mahupun susu badan kering. Termasuklah diri Nora yang makin hari mengalami masalah ini.

Nora amalkan pengambilan Babies Love Milk bagi membantu tambahkan susu badan. Maklumlah baby boy kuat menyusu. Nora juga akui, bukan dengan pengambilan 1 atau 2 sachet dah terus nampak hasil. Perlu consume bagi memastikan mendapat hasil seperti yang diingini. Ianya juga bergantung kepada cara amalan pengambilan individu itu sendiri. 

Susu Ibu adalah susu terbaik buat setiap bayi. Tiada susu setanding dan sehebat susu ibu. Dengan susu ibu, bayi korang lebih sihat dan tidak mudah sakit. Penyusuan susu ibu bukanlah pilihan, tetapi tanggungjawab bagi setiap ibubapa. Lupakan segala keperitan!

CARA PEMBELIAN

Contact Direct : 019-5213616 
Instagram : www.instagram.com/merebeniemy
Postage :
RM6 Semenanjung Malaysia
RM10 Sabah & Sarawak

Purchase 2 Box dengan harga RM90 dan FREE postage bagi Semenanjung Malaysia manaka RM95 dan FREE postage bagi Sabah & Sarawak


Disclaimer/penafian: Keberkesanan produk ini adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberikan kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkannya dengan cara yang betul berdasarkan testimoni yang diperolehi.


10 Comments

  1. senang bila ada milk booster dalam bentuk sachet macam ni. senang bila nk consume. tgh bekerja pun boleh minum kan.

    ReplyDelete
  2. Thanks for the great information!
    Will share it with my friends!

    ReplyDelete
  3. Rasanya bila dalam bentuk sachet lebih mudah nak consume. Boleh suggest dengan kawan-kawan yang kurang susu badan. Kinah dulu pun susu badan kurang, macam-macam cara buat. Next time kalau ada rezeki lagi kena cuba milk booster yang ni pulak la

    ReplyDelete
  4. hanya ibu yang menyusu je tahu betapa struggle nya kita nak ada susu yang mencukupi pada anak. salah satu milk booster macam ni. semoga dapat membantu para ibu menyusu di luar sana.

    ReplyDelete
  5. Menarik produk milk booster nih, sekarang sangat memudahkan ibu-ibu bf untuk tambah susu, cara tradisi boleh guna tapi untuk ibu-ibu bekerja bagus ada cara yang lebih mudah dan menyenangkan.

    ReplyDelete
  6. Oh. Penting jgk produk bykkan susu badan ni. Selalu tgk anak2 kena minum susu formula sbb susu ibu dh xde, tak banyak. Sedangkn susu terbaik mmg susu ibu kan

    ReplyDelete
  7. Dirst time tahu brand ni.. kotak dia cantik, i gatkan kotak perfurm tadi hihihi..klau anak masih bayi mmg yg merisaukan yelah susu badan atau stick susu... perlu makan milk booster klau nak membanyakkan susu

    ReplyDelete
  8. Memang membantu sangat selalunya milk booster ni untuk mak-mak. Airah tak pernah lagi try milk booster, tengah mencari yang best juga ni

    ReplyDelete
  9. Milk booster perlu bila kita sendiri rasa susu mula kurang. Setidaknya dengan milk booster pengeluaran susu lebih meriah. Tidak laaa ibu stress kannn

    ReplyDelete
  10. banyakkan sesi mengepam atau menyusu, insyaAllah itu milkbooster terbaik. merebenie ni pun boleh cuba juga

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿