Showing posts from May, 2008Show all

* memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat menjadi penilai yg baik. * memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kitasedar bahawa kita hanyalah makhluk yg sentiasa mengh…

.:Cuti-Cuti:.

Mggu lepas cuti panjang. Alar kira sabtu ahad ngn isnin. Hari sabtu aku kuar awal dr umah coz nak jumpa member kat BB. shopping selai baju sudah. Jejalan n ptg tu aku nak lek Kuantan. Tiket bus kol 5.30pm. Aku ase sonok nak ke sn…

Pak Lah - Gorby Malaysia Hishamuddin Rais Apr 2, 08 3:39pm Apabila para ahli sejarah yang bukan dari acuan Khoo Kay Kim melihat kembali peranan Abdullah Ahmad Badawi, maka tidak dapat tidak, sosok yang dipanggil Abdullah Ahmad …

.:Mahathir Lagi: Bilakah akan Reda::.

Mahathir lagi: Bilakah akan reda? Rustam A Sani Apr 23, 08 12:41pm Saya benar-benar kagum akan Dr Mahathir Mohamad, khususnya terhadap kemampuan dan kedegilannya untuk menyatakan pandangannya. Dia akan terus berkata-kata, meskipu…

Hari nie aku mendapat rezeki yang lebey.. Aku berhajat belanja makan rakan2 yang aku kenal.. Budak2 rumah akau belanja Pizza 3 regular.. kira sorang satu maaaaaaa naik muak nak mkn.. hahhahahahaha kes tamak tak jugak cuma amb…

Ape keputusan yang harus ku adili pada diriku sendiri?? Ape yang ku mahu dgn kehidupanku??? Adakah aku harus terus menunggu atau menerima sahaja insan yang benar2 sudi menerimaku?? Adakah aku harus terima sahaja insan yang jau…

Salam ceria walaupon aku tak berapa ceria.. hehehehehehehhehehheheheh Aku dah mendapat jawapan aper yang aku nak... yahhhh terutama mengenai cinta... Aku yakin aper yang terjadi selama ini dalam hidupku ada hikmahnyer dan Allah d…

Apa pun yang terjadi Berjalanlah tanpa henti Air mata tertahan Waktu untuk dijatuhkanNanti kita kan tahu Betapa bijaknya hidup Sepahit apa pun ini Pelajaran yang berartiSemoga kepergianmu Tak akan merubah apapun Semoga mampu ku l…

Kerispatih: Jangan lagi kau sesali keputusanku, Ku tak ingin kau semakin kan terluka Tak ingin ku paksakan cinta ini, Meski tiada sanggup untuk kau terima Aku memang manusia paling berdosa, Khianati rasa demi keinginan semua…

Mengapa saat ini aku merasakan kesedihan.... seolah2 penantian selama ini dah berakhir dgn kekecewaan... yahhhhh, sebenarnya aku masih menanti kepulangan insan yg bertaktah di hati... tetapi kini aku terpaksa melupakan dan melang…

Hari nie letih kemas umah tak hilang lagi... Dalam saat ketiadaan mood rindu itu hadir tanpa di undang.. ia menerjah sehingga menyesakkan dada... Mengapa ia hadir saat hati telah melupakan??? huhhhhhhh, mainan perasaan mmg su…

Hari nie mood aku amat kritikal. Bengang , Geram & mcm2 yang aku rasa... Mengapa manusia sanggup melakukan sebegini rupa antara kenalannya??? huhhhhhh Dugaan aku sebagai musafir yg mencari rezeki di negeri orang... Alkisahny…

.:Tangisan Bulan Madu:.

Tempoh berbulan madu bagi Amira dan Bogatt hanya tiga minggu. Bogatt tidak menyentuh Amira walaupun berkeinginan . Bogatt mahu meninggalkan Amira dalam keadaan "suci" agar boleh menyambung impian bulan madu dengan lelak…

.:Di Mana Cinta Ku:.

Kemanakah perginya cinta yang dulu bersemi dihati menyinari kebahagiaan pencetus azimat sakti kemudi nadi hidupku Kemanakah hilangnya rindu yang dulu mencuri lenaku semarak kasih sayang ku ingatan semurni cinta ku setulus ikhlas …