✿Kisah pada Hari Jumaat✿

Agagagagaga...
Lalalalalal..

Hohohohoh..
Adehhhh n3 kali nie suke2 saje2..

sebab aku bosan sgt2...
dtg kje mcm xkje sebab sekolah kan cuti..
hehehhehhe.. so aku pon enjoy ler...
Petang nie aku mau ke seremban ke Putrajaya mau jalan2 babe...
So sempat lah aku snap pict pada hr nie..
hahahha suka2 je babe..
Ketandusan idea...

pape pon..

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU!!!!!!



wif Facilitator Schoolnate~Azuan

Lalalal kt bilik GPK HEM

Pakaian yng di lrang di sekolah. kahkahkaha


Sis Liza ~ PA

@ Pondok Sekolah



{ 7 comments.. read them below or add one }

.cikfasya.(◕‿◕✿) .cikfasya.(◕‿◕✿) 19 March, 2010 19:11
oooo..awk cikgu ek..br sy tau..hehe..
AdikAdik 19 March, 2010 21:33
hehee,selemekom,sowy adik pelat ckit...ni mesti nak gi tgk belon panas terbang atas awan dania hehehe...jgn lp bwk adik taw,nty majuk huhu.

Pesanan dr papa:abz la blog auntie nora lps nie,adik dah nak jd superhero hahaha...

PEACE...
HonEyBuNNy HonEyBuNNy 19 March, 2010 22:04
sakan cikgu posing...ehhehe...nice blog...selamat bercuti..
zella y zella y 20 March, 2010 09:21
owh...cikgu rupenyer...
selamat berhujung minggu ye cikgu....
;)

p/s:sy kene keje half day hahahah
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 23 March, 2010 13:20
salam kwn2...
opsssss korang dh salah faham....
sayep mukan cikgu...
sayep hnya Pembantu Tadbir Kewangan sje...
ouchhhhh lom rezeki jd cikgu lah...
hehehehheheh

btw thanks 2 all ur komen...

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿