✿Kisah pada Hari Jumaat✿

Friday, March 19, 2010

Agagagagaga...
Lalalalalal..

Hohohohoh..
Adehhhh n3 kali nie suke2 saje2..

sebab aku bosan sgt2...
dtg kje mcm xkje sebab sekolah kan cuti..
hehehhehhe.. so aku pon enjoy ler...
Petang nie aku mau ke seremban ke Putrajaya mau jalan2 babe...
So sempat lah aku snap pict pada hr nie..
hahahha suka2 je babe..
Ketandusan idea...

pape pon..

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU!!!!!!



wif Facilitator Schoolnate~Azuan

Lalalal kt bilik GPK HEM

Pakaian yng di lrang di sekolah. kahkahkaha


Sis Liza ~ PA

@ Pondok Sekolah



You Might Also Like

7 ♥sweetcream♥

  1. oooo..awk cikgu ek..br sy tau..hehe..

    ReplyDelete
  2. hehee,selemekom,sowy adik pelat ckit...ni mesti nak gi tgk belon panas terbang atas awan dania hehehe...jgn lp bwk adik taw,nty majuk huhu.

    Pesanan dr papa:abz la blog auntie nora lps nie,adik dah nak jd superhero hahaha...

    PEACE...

    ReplyDelete
  3. sakan cikgu posing...ehhehe...nice blog...selamat bercuti..

    ReplyDelete
  4. owh...cikgu rupenyer...
    selamat berhujung minggu ye cikgu....
    ;)

    p/s:sy kene keje half day hahahah

    ReplyDelete
  5. salam kwn2...
    opsssss korang dh salah faham....
    sayep mukan cikgu...
    sayep hnya Pembantu Tadbir Kewangan sje...
    ouchhhhh lom rezeki jd cikgu lah...
    hehehehheheh

    btw thanks 2 all ur komen...

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿