✿Jangan~Namo~No no no✿



Jangan ucap SAYANG
Jika benar-benar tak peduli
Jangan ucap RINDU
Jika benar-benar tiada
Jangan SENTUH hidup seseorang
Jika hanya berniat MAIN-mainkannya
Jangan ucap AKU SUKA PADAMU
Jika itu satu pembohongan
Perkara yang paling KEJAM jangan dilakukan
Membuat seseorang SAYANG & SUKA pada kita
Sedangkan kita TIDAK BERNIAT langsung
nak menerimanya disaat dia benar-benar SAYANG
pada kita..


** peringatan kepada diri dan kawan2 supaya jgn sesekali berbuat demikian, sungguh pun kadang2 diluar kemampuan**
**dah lama simpan ayat nie... Tapi baru nie nak POST.. akhirnya sudah berakhir.. YAKINKAN AKU TUHAN DIA BUKAN MILIKKU**

{ 10 comments.. read them below or add one }

Zechs Zechs 27 April, 2010 20:32
adesss...

me also ha?

bagus ingatan ni..
cikgadis cikgadis 27 April, 2010 20:41
huuuu...hati org jgn dipermain~
tQ untuk entri ni~
(n__n)
Zechs Zechs 27 April, 2010 20:49
main hati ayam ok kot?
goreng garam kunyit..

xChange link blog boley?
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 27 April, 2010 20:52
Zech:
huhuhuhu ye sy juga pernah buat begini.. PERINGATAN yg bagus...


cikgadis:
hukhukhuk.. hati diperkotak katik di main2 kan... namo namo namo (T_T)
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 27 April, 2010 20:55
Zech:
ermmm wat lawak ye..
hehehhehe
ok muleh je... pernah ape.. huhuhu


lisma:
thank you..
kodok hijau the ghost writer kodok hijau the ghost writer 28 April, 2010 09:11
jangan ucap apa apa..

ucaplah alhamdulillah
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 28 April, 2010 09:25
KODOK HIJAU:
pasrah & redha alhamdulillah syukur..
safiyyahosman safiyyahosman 28 April, 2010 12:18
setuju!!!!
jgn mainkan hati org lain kalauxmau sapa2 mainkan hati kita..:)
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 28 April, 2010 12:23
safiyyah:
lalallala betul2... 2 thumb naik...

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿