✿Jangan~Namo~No no no✿

Tuesday, April 27, 2010



Jangan ucap SAYANG
Jika benar-benar tak peduli
Jangan ucap RINDU
Jika benar-benar tiada
Jangan SENTUH hidup seseorang
Jika hanya berniat MAIN-mainkannya
Jangan ucap AKU SUKA PADAMU
Jika itu satu pembohongan
Perkara yang paling KEJAM jangan dilakukan
Membuat seseorang SAYANG & SUKA pada kita
Sedangkan kita TIDAK BERNIAT langsung
nak menerimanya disaat dia benar-benar SAYANG
pada kita..


** peringatan kepada diri dan kawan2 supaya jgn sesekali berbuat demikian, sungguh pun kadang2 diluar kemampuan**
**dah lama simpan ayat nie... Tapi baru nie nak POST.. akhirnya sudah berakhir.. YAKINKAN AKU TUHAN DIA BUKAN MILIKKU**

You Might Also Like

10 ♥sweetcream♥

  1. adesss...

    me also ha?

    bagus ingatan ni..

    ReplyDelete
  2. huuuu...hati org jgn dipermain~
    tQ untuk entri ni~
    (n__n)

    ReplyDelete
  3. main hati ayam ok kot?
    goreng garam kunyit..

    xChange link blog boley?

    ReplyDelete
  4. Zech:
    huhuhuhu ye sy juga pernah buat begini.. PERINGATAN yg bagus...


    cikgadis:
    hukhukhuk.. hati diperkotak katik di main2 kan... namo namo namo (T_T)

    ReplyDelete
  5. Zech:
    ermmm wat lawak ye..
    hehehhehe
    ok muleh je... pernah ape.. huhuhu


    lisma:
    thank you..

    ReplyDelete
  6. jangan ucap apa apa..

    ucaplah alhamdulillah

    ReplyDelete
  7. KODOK HIJAU:
    pasrah & redha alhamdulillah syukur..

    ReplyDelete
  8. setuju!!!!
    jgn mainkan hati org lain kalauxmau sapa2 mainkan hati kita..:)

    ReplyDelete
  9. safiyyah:
    lalallala betul2... 2 thumb naik...

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿