Salam korang,


Selamat petang... Mac 2017 merupakan bulan birthday bagi Lazada. Tahun ini merupakan ulang tahun ke-5 Lazada dan sempena itu, Lazada mengadakan 'Online Revolution' bermula 22 Mac 2017 sehingga 24 Mac 2017. Waaaa ulang tahun Lazada sama tarikh birthday nora lah..

Pada tarikh 22 Mac 2017 sehingga 24 Mac 2017, semestinya Lazada menawarkan harga promosi yang murah sebagi platform beli-belah online terbesar yang mendapat sambutan daripada rakyat Malaysia. 'Revolution Online' yang berlangsung selama 3 hari ini pastinya dinantikan-nantikan oleh mereka yang gemar shopping atas talian.



'Revolution Online' sempena ulang tahun ke-5 Lazada adalah bagi menghargai pelangan-pelangan tetap Lazada serta secara tidak langsung menarik lebih ramai rakyat Malaysia membeli-belah atas talian di Lazada mahupun melalui Aplikasi Lazada.

Oleh sebab tarikh ulang tahun ke-5 Lazada sama tarikh dengan Nora makanya banyak yang nora beli-belah di platform ini memandangkan harga yang ditawarkan sangat murah. Kalau korang tak percaya korang boleh rujuk di Lazada Social Media



Sempena ulang tahun ini, Lazada mengadakan pelbagai kempen antaranya Secret Party Password, Bonanza Brand, Party Games Arena, Surprise Giveaway Holiday, dan banyak lagi.

Sempena ulang tahun Lazada yang ke 5 ini bermula hari ini 22 Mac 2017 sehingga 24 Mac 2017, jangan lepaskan peluang untuk miliki barang yang korang idamkan kerana tawaran harga dan diskaun sangat berbaloi-baloi. Kira tarikh ulang tahun kelahiran nora sama dengan Lazada, makanya banyak barangan yang nora beli dan my mr.arrogant beli. 

Jadilah pengguna yang bijak dalam membeli.

Antara barangan yang nora beli. Walhal banyak lagi.. Hehehe..






0 Comments