Hervetia (HVT) International Vacation Club (HVT) telah dilancarkan di Malaysia baru-baru ini. HVTC merupakan sebuah syarikat yang telah ditubuhkan di Malaysia pada Disember 2015 sebagai anak syarikat kepada Finemetal Malaysia Sdn Bhd.


HVT telah bekerjasama dengan hotel terkemuka di luar negara dalam usaha memberi ganjaran kepada ahli-ahlinya. HVT merupakan sebuah organisasi eksklusif menawarkan sistem ganjaran yang unik kepada pelabur yang menjadi ahli HVT.

Walaupun baharu dilancarkan di Malaysia, namun HVT sudah mempunyai rangkaian kerjasama dengan lebih 30 buah Boutique Hotel di seluruh negara.

Datuk Seri David Tan Tai Wee iaitu pengasan serta Penasihat Korporat HVTC

"HVT mempunyai perancangan untuk memiliki lebih daripada 200 hotel butik yang terletak di seluruh Asia pada masa akan datang. Selain itu, HVT tidak hanya fokus kepada pengukuhan pasaran dalam negara sebaliknya akan meneroka peluang ke luar negara dengan menjalin kerjasama dengan hotel terbaik di luar negara menjelang 2018. Antara hotel-hotel yang telah bekerjasama hotel di Gold Coast, Australia, hotel-hotel lima bintang di seluruh Asia." Menurut Datuk Seri David Tan Tai Wee iaitu pengasas serta Penasihat Korporat HVTC"

HVTC berkonsepkan pemberian ganjaran yang unik kepada ahlinya yang mana ahli akan menerima sejumlah ganjaran sebaik sahaja mendaftar. Ahli akan dapat menikmati penginapan percuma di mana-mana rangkaian hotel yang bekerjasama dengan HVT menggunakan mata yang terkumpul. Ini merupakan ganjaran buat ahli HVT dan secara tidak langsung membantu mengembangkan sektor pelancongan bagi menjana pertumbuhan ekonomi negara.


Melalui perkhidmatan yang ditawarkan oleh HVTC ini, ahli dapat membuat tempahan penginapan melalui perkhidmatan HVT kerana ia lebih mudah berbanding dengan saluran yang sedia ada.

Dengan menyertai kelab HVT, secara tidak langsung ahli akan memiliki harta di bawah nama sendiri sambil menikmati percutian yang selesa selain dari baki terkumpul boleh ditukarkan dalam bentuk wang tunai.


Majlis pelancaran ini turut dimeriahkan dengan 300 delegasi dari Indonesia, China, dan Filipina. Majlis ini juga turut dihadiri oleh wakil Timbalan Menteri Pembangunan Luar Bandar dan Wilayah En. Muhammad Zaini Daud. Selain itu, majlis pelancaran ini juga turut diserikan dengan kehadiran penyanyi Nurul Wahab yang mendapat sambutan yang cukup menggalakkan dan meriah.

Nurul Wahab mendapat tepukan dan sorakan daripada ahli HVT

Kini HVT merupakan satu kumpulan rangkaian hotel paling cepat berkembang di Malaysia dan semakin popular dikalangan masyarakat Malaysia. Ini merupakan uasaha kesungguhan dan kecekalan oleh David dalam membangunkan HVT sebagai salah satu platform perkhidmatan pelancongan yang paling mendapat tempat di Malaysia.

8 Comments

  1. first time dengar pasal hvt ni. follow sini :)

    ReplyDelete
  2. baru first time dengar ni...nampak menarik

    ReplyDelete
  3. HVT ni hotel atau skim untuk ahli yang mendaftar dengan mereka. Tak berapa faham tapi kalau ada yang free boleh jer join hehehehe..

    ReplyDelete
  4. first time dengar tapi dah 30 buah tu.. memang kukuhlah syarikat ni kan kak nora?

    ReplyDelete
  5. First time jugak dengar tentang ni

    ReplyDelete
  6. Baru tau psal HVT ni...
    Kalau byk benefit and keahlian yg dikenakan tak tinggi..mesti ramai yg berminat Kn

    ReplyDelete
  7. baru tahu kalau ada ini boleh lah joint

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿