Showing posts with the label Ceritera akuShow all
CABARAN 30 HARI | #2 ~ 5 Cara Memenangi Hati Ini

Salam Sayang... Meneruskan cabaran pada hari #2. Ok sebenarnya nora pun tak tau apa yang boleh buatkan hati ni dimenangi dimiliki yang pastinya diri nora ni seorang yang menerima apa sahaja. Acececeh kannn.. Untuk…

CABARAN 30 HARI | #1 ~ 5 Fakta Tentang Diri  N.O.R.A

Salam sayang. Ok kelewatan untuk join Cabaran 30 Hari yang dianjurkan oleh salah seorang ahli #KelabBloggerBenashaari iaitu  Sue Izza Diharapkan kelulusan yang diberi dalam menyertai Cabaran 30 Hari ini dapat berjalan denga…

Santai Outing KBBA

Salam  Genap sebulan 2 hari aktiviti santai outing berlalu. Baru ni ada kelapangan untuk nora update.  Allahuakhbar kalau  tabloid  sah sah cerita dah basi. Tapi gigihkan juga utk nora kongsi pengalaman yan…

♥ Bosan ♥

Arghhhhhhhhhhhhhh.... Dis week i'm not epy... ye ker??? hahahahhahahahha serabut kepala nie... gelisah hati nie.... ishhhhhh ntah ape yg aku nak.. ntah ape yg xkne agaknye..... rimas tol dgn ape yg aku rasa.... tap…

07/03/2009 Pada tarikh ini aku dan akak ipar serta 2 org anaknye akan pulang ke kampung. Kami menaiki bus jam 12.30 tgh. setengah jam bus lewat gara rusuhan. Aku duduk berasingan dgn akak ipar jauh ke blkg sikit iaitu 2 tempat d…

Wahhhh minggu nie aku keseorangan di rumah... uwaaaaa takot sehhh ape mau bikin??? 2 org dak umah aku bercuti sampai hari ahad.. perghhh lme betol mreka meniggalkan aku.... nak keluar tak taw plak ke mne n dengan sape... huhhhh i…

Hari nie aku dapat berita baru... Alkisahnyer aku de kenal ngn sorang bro nie.. dari thn lepas aku kenal.. sepanjang aku kawan ngn dia, dia lah banyak bg semangat kat aku, banyak bg nasihat kat aku.. mmg tak di nafikan penah keti…

.:Tangisan Bulan Madu:.

Tempoh berbulan madu bagi Amira dan Bogatt hanya tiga minggu. Bogatt tidak menyentuh Amira walaupun berkeinginan . Bogatt mahu meninggalkan Amira dalam keadaan "suci" agar boleh menyambung impian bulan madu dengan lelak…