Showing posts with the label LuahanShow all
Rindu yang Tak Tertahan

Tangan ini ligat menyiapkan kerja-kerja di sekolah. Dikesempatan itu sambil menyiapkan kerja sempat nora meluangkan masa untuk meluahkan rasa rindu nora pada baby zarra. Niat dihati ingin zarra membesar dalam jagaan yang baik se…

Salahkah Curiga???

kat sini dan pada hr nie saya nak mencoet perihal si gadis.... siapa si gadis?? haaa tentulah gadis2 yg berada kat lua tu.. walaupun xsemua punyai kisah yang sama... mungin cerita tak kne ngn tajok pape pon layan kan je lah ye…

L ayan jiwang waktu mlm2 buta mcm nie mmg syiokkk.. tambah2 dlm keadaan kesunyian kan.. ngeee syoklah hbs sume memori terjah smule.. lama dah xlayan perasaan nie.. skali layan haaa amik padan muka nangis tak berlagu, air mata t…

Assalammualaikum, "Maafkan saya jika coretan ini mengganggu situasi awak. Saya tak tahu dimana silapnya perhubungan kita. Adakah salah saya, atau sebaliknya. Inilah yang saya takutkan ketika kita mula-mula menjalinkan perhu…

SiLeNt MoDe (*_~)

Ku buat satu nota Ringkas tulisannya Ku sedia undur diri Dan memaafkanmu Anggaplah ini satu mimpi Yang datang sekadar... Untuk menguji.. .

(╥_╥) mENaNgiS LaGi

Dalam sujud terakhir solat Diri menangis lagi Tatkala dugan terus melanda diri Menaangis terasa berat terima dugaan Namun diri akui lumrah kehidupan Arah kejayaan dan kebahagiaan Menangis lagi Jiwa halus makin dirasakan …

.: KEHADIRANKU :.

.: Rindu Dan Benci :. Siapa sangka segalanya sdh d takdirkan olehNYA..Dr pertemuan hinggalah kpd perpisahan..Sebelum ini,aku tidak pernah peduli akn apa yg bakal berlaku dlm hidupku krn aku percaya segalanya mungkin..Memang sa…

♥.:Bagaimanakah??? Haruskah?? Apakah??:.♥

Arca suria membalik cahaya Menyinarkan cinta tanpa ikatannya Gejolak dijiwa rayu persoalannya Sandiwara ini tiada penghujungnya Di alam mimpi percumbuan dua jiwa Apakah ini hanya igaun Hakikat rindu merasuk san…

kenapa aku bowink???? eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mana pegi kekasih hati aku???? adehhhhhhhhhhhhhhh pening kepala nie bila di pikir2kan ape yg aku rasa apa yang aku hadapi.... macam2 perasaan yang keluar.... marah, sedey, suka, m…

Pada hari ini, Buat sekian kalinya, Hatiku terusik kembali, Terimbau kenangan lalu, Yang masih segar dan utuh dalam ingatanku, Biarpun seringkali meruntun hati dan nalri keperempuannan ku.. Hujan renyai membasahi bumi, Seakan me…