Ini Fahaman Aku Sendri Di ambil Dari Sumber Kajian Bacaan Aku

1) Biasanya lelaki yang baik adalah tak berapa sedap mata memandang @ senang cakap tak braper hensem ler.

2) Lelaki yang hensem plak biasanya jarang yang baik, tapi tak semua ler.

3) Kalau terjumpa lelaki yang hensem & baik plak, biasanya ada yang tak kene... haaaaaaaaaaaaa itu kene selidik sendiri, kaji sendiri.. ada mata lihat, ada telingar dengar, ada mulut diam.. korang sendiri taw jawapannya..

4) Kalau ada lelaki yang baik & hensem & tidak ada apa2 yang tak kene dengannya kira nampak everything 'OK', hhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bersedialah mungkin dia sudah pun berpunya.

5) Lelaki yang tak berapa hensem, tapi baik hati biasanya tak berapa tebal duitnya dlm poket.. kira2 'Low Profile' ler...

6) Bila ada lelaki yang boleh tahan hensemnya baik & berduit, diaorang plak akan cakap perempuan yang dekat dgn diaorang hanya nak duit diaorang jer..

7) Lelaki yang hensem tapi tak ada duit biasanya kejar perempuan yang berduit, kira boleh tampung hidup diaorang...(mcm kes aku yang tanggung lelaki 1 tahun sehhh) kira pengajaran buat aku ler tu supaya berhati2.

8) Lelaki yang hensem tapi perangai plak tak berapa 'OK', biasanya akan dapat perempuan yang lebih kurang dengan perangainya.. (main sapu jer kot) (tapi dah tertulis perempuan yg baik hanya utk lelaki yg baik, mcm tu jugak bg lelaki, tuhan dah tetapkan bukan saja dari segi paras rupa tapi everything about d people).

9) Lelaki yang baik dan ada duit yang banyak dan slalu plak anggap kiter kaum perempuan yang cantik tapi tak pernah nak pikat perempuan itu namanya lelaki 'PENGECUT'..

10) Lelaki yang tak pernah untuk memulakan langkah pertama dalam sesebuah hubungan biasanya akan hilang minat pada kita kaum perempuan apabila kita yang memulakan untuk cuba berkenalan (macam kes aku gak, cuma aku dah berkawan hanya skunk terhegeh2 nak tawan hati dia plak)

** apa2pun yang kita lakukan, di manapun kita pergi, dengan sesiapa pun dengan kita, harap kita gembira dengan apa adanya **

**wasalam**

0 Comments