Salam sayang...

Actually nora dah miss beberapa hari hanya disebabkan kekangan masa dan keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan. Makanya nora tetap teruskan Cabaran 30 Hari untuk hari ke 9.

5 Ciri Lelaki Yang Menarik Perhatian:

Ok agak sukar untuk nora nyatakan sebab terlalu banyak and uols pun tau kan tak semua yang kita inginkan akan kita dapat. Ok just dalam bayangan hope 1 day nora akan dapat seperti yang diidamkan.

1. Segak / Smart
Haaaa segak or smart tak semestinya sado hokeh but sedap mata memandang and taklah terlalu kurus. cewahhh... Bagi nora segak and smart tu dah memadai bila personaliti dia nampak kemas.

2. Berpendidikan / Berilmu
Actually berpendidikan tidak semestinya kena ada degree or master and sebagainya. Cukuplah dia mempunyai pendidikan yang sewajarnya and mempunyai pekerjaan yang mampu menampung masa depan.

3. Simple but nice person
Ok nora suka lelaki yang simple tidak terlalu romantik tidak terlalu menunjuk. Suka bila keadaan lelaki yang ego ala2 mr.arrogant tu kan. Tapi jangan sampai ego yg melampau dahlah ye. Simple dari segi semua aspek.

4. Sawo Matang
Cehhhh nak jugak yang ala2 asia kan. Suka je. Biasalah sifat wanitakan. Tapi kalo xdpt pon tak pe. Hahahhaha...

5. Berkerjaya
Cukup mempunyai pekerjaan yang tetap. Pekerjaan yang boleh menampung untuk masa hadapan. Tidak kisah apa jenks bidang kerjaya yang diceburi. Penting kot zaman sekarang ade kerja kannnn..

Ok cukuplah pasal ni. Sebab perkara ini apa yang kita rasa kita nak tapi tidak semestinya kita perolehi.

Kita merancang namun Allah yang menentukan...

0 Comments