Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah, Nora dah selamat bersalin dan telah habis tempoh berpantang. Kali ini Nora nak kongsikan dengan korang berita yang sering ditunggu-tunggu bila dah nak penghujung tahun ni. Haaa, sekejap je masa telah berlalu, tahun 2020 pun hampir menutup tirainya. Tidak berapa lama lagi akan masuk ke tahun 2021 dengan harapan perkara yang baik-baik pada tahun tersebut berbanding tahun ini yang penuh ujian musibah Covid-19 melibatkan seluruh dunia. Namun, bila tiba penghujung tahun pasti kita ternanti-nanti Jualan Akhir Tahun. Banyak jualan yang ditawarkan pada hujung tahun tidak kira samada di Mall mahupun secara atas talian.


Jualan akhir tahun akan datang di PG Mall dengan lebih banyak diskaun dan lebih banyak promosi berterusan! Lihat www.pgmall.my, merupakan satu-satunya platform E-dagang tempatan nombor 1 Malaysia dan telah ditubuhkan sejak tahun 2017. Laporan Iprice Insights telah menjadikan PG Mall sebagai laman web e-dagang 3 teratas di Malaysia. Dengan PG Mall, korang boleh berbelanja secara atas talian pada bila-bila masa dan di mana sahaja untuk mendapatkan produk berkualiti dan asli dengan harga yang paling berpatutan.


PG Mall lain dari yang lain sebab kita boleh membeli apa saja barang keperluan harian seperti tepung, beras, susu baby, kicap, rempah-rempah, garam, gula dan bermacam-macam lagi. Kita boleh berbelanja dengan mudah di PG Mall kerana PG Mall menerima semua bentuk e-wallet dan perbankkan internet yang menjadikan transaksi kita sempurna!

PG Mall Year End Sales kini telah bermula dari 1 Disember -31 Disember 2020, dan promosi merangkumi pelbagai yang meliputi produk kelengkapan rumah, barangan runcit, bayi dan kanak-kanak, produk kesihatan & kecantikan, automotif dan sukan, peralatan elektronik dan fesyen ditawarkan. 

Di sini Nora ingin berkongsi beberapa baucar diskaun untuk membantu korang memaksimumkan penjimatan :

  • Kod Kupon: KBBM20, diskaun RM 20 dengan perbelanjaan minimum RM 50
  • Kod Kupon: KBBM30, potongan RM 30 dengan perbelanjaan minimum RM 100

Kita juga boleh memberi sokongan sempena kempen #BarangBaikBarangKita dengan membeli produk-produk tempatan dengan melihat pautan khas untuk produk tempatan di sini

Lihat beberapa item yang menawarkan diskaun hebat dan bernilai untuk kelengkapan rumah dan kegunaan keluarga kita!

1. KHIND Bread Marker BM750 - RM2228.00


Dah lama Nora teringin nak beli Bread Marker. Tu yang Nora usya-usya dalam PG Mall sempena Year End Sales kali ni memandangkan ada potongan harga sehingga RM100 tu tau. Rugi kalau tak grab sekarang. Lagi pun, harga sempena Jualan Akhir Tahun ni berbaloi untuk berbelanja sebab murah. Kalau korang ada minat sama macam Nora boleh buat carian di Khind

2. SAMBAL PENYET SUMATERA - Sambal Penyet Segera Pedas Menyengat Lazat Menyelerakan - RM15.00


Letakkan sebotol Sambal Penyet Sumatera ini di meja makan, ia amat memudahkan Nora untuk hidangkan makanan pada keluarga. Lagi pun dengan adanya sambal ini, tidak akan ada makan tengah hari atau makan malam yang akan membosankan lagi. Satu sudu sambal ini sudah cukup dapat memberi perbezaan yang besar pada hidangan makanan untuk keluarga Nora!

3. Spiral Toys For Stroller / Car Seat - RM15.00



Nora kena tambah satu lagi toys untuk car seat memandangkan baby baru lahir ada car seat sendiri. Si abang cemburu sangat kalau ambil hak dia. Bila tengok Spiral Toys di PG Mall harga berbaloi dan murah. Pastinya baby akan suka bila dapat Spiral Toys sepanjang berada di dalam kereta.

Baiklah, apa tunggu lagi, jom beli sekarang di PG Mall dan jangan lupa untuk menggunakan baucar diskaun! Daftar dengan PG Mall dan beli sekarang menggunakan pautan khas di sini.


Tentang PG Mall

Website: https://pgmall.my

Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

Telegram: https://t.me/pgmallofficial001


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #12.12 #doubledigitsales

3 Comments

  1. Ada End Sale pulak ya.. Kak Sue nak intai jugak lah PG Mall nanti ada yang Kak Sue nak cari nie.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. ana pun nak cari soft toy untuk suraya. kebetulan ada yes memang berbaloi lah beli kan.

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿