Assalamualaikum readers...

Ummizarra kini kembali bersiaran... Salam Ramadan Mubarak buat semua muslimin. Hari ni Nora nak share dengan korang rangkain produk dari Safi iaitu produk jagaan rambut khas untuk wanita berhijab. Safi Shayla kini dengan Teknologi Hijab Scalp Biotics untuk Rambut Lebih Sihat dan Lebat adalah satu kewajipan untuk kita yang bertudung ni menggunakan penjagaan rambut yang khas dirumus untuk berhijab. Menjelang raya ni, penjagaan rambut jangan dilupakan ya!

Sebagai seorang perempuan ni, semuanya nak kena jaga, dari hujung rambut sampai ke hujung kaki. Walaupun bertudung penjagaan rambut harus dititik beratkan untuk rambut kekal sihat. Syampu Safi Shayla ni memang sesuai dan khas untuk kita orang perempuan yang bertudung.

Untuk makluman korang, Safi Shayla Kini dengan Teknologi Hijab Scalp Biotics untuk Rambut Sihat dan Lebat telah dipertingkatkan dan diperbaharui dengan Teknologi Pertama iaitu rumusan Breakthrough Probiotik dicipta khas untuk kulit kepala berhijab untuk mengembalikan semula keseimbangan dan kesihatan kulit kepala supaya rambut lebih sihat dan lebat..

Hasil penyelidikan Safi Research Institute (SRI), kesihatan mikrobiom kulit kepala wanita yang berhijab didapati kurang seimbang berbanding dengan kulit kepala yang tidak berhijab. Komposisi bakteria jahat yang ada pada permukaan kulit kepala adalah berlebihan daripada bakteria yang baik, akibat factor cuaca yang panas & lembap. Hasilnya, pelbagai masalah kulit kepala & rambut seperti kelemumur, rambut gugur dan kulit kepala berbau dan gatal mudah berlaku kepada yang berhijab. Oleh itu, rambut berhijab memerlukan penjagaan rapi dan mantap.

Safi Shayla kini telah upgrade dan diformulasi dengan rumusan revolusi teknologi Hijab Scalp Biotics, pertama di dunia. Diinspirasi daripada Microbiome Science, ia dicipta khas dengan rumusan probiotik untuk membantu penumbuhan bacteria baik, bagi mengembalikan semula atau mencapai keseimbangan mikrobiom kulit kepala. Dengan kulit kepala yang sihat, rambut berhijab lebih sihat dan lebat.
Kalau korang nak tahu juga, Safi Shayla diperkuatkan dengan 7 Habbatus Sauda Complex untuk membekalkan nutrien yang secukupnya kepada kulit kepala & rambut. Bagi membantu mengatasi masalah rambut kepam yang sering dialami oleh wanita berhijab, rangkaiannya juga dipertingkatkan untuk memberi haruman yang berpanjangan sehingga 72 JAM!!! walaupun berhijab sepanjang hari! 

Mulakan penjagaan mantap dengan syampu Safi Shayla. Tersedia dalam pelbagai variasi yang khas dirumus untuk mengatasi pelbagai masalah kulit kepala & rambut yang kerap dihadapi oleh rambut berhijab.

5 Syampu Safi Shayla Kini Dengan Teknologi Hijab Scalp Biotics yang Popular :
1. Syampu Anti Kelemumur Safi Shayla
- Berkesan mengatasi masalah kelemumur dengan menghilangkan 99.9% penyebab kelemumur, serta legakan kegatalan kulit kepala dengan sensasi dingin

2. Syampu Kawalan Rambut Gugur Safi Shayla
- Menguatkan struktur rambut dari akar, kurangkan keguguran rambut & membaiki rambut yang rapuh 

3. Syampu Licin Terurus
- Melembut & melicinkan rambut yang kering dan susah diurus. Rambut licin, lembut & senang disikat, tidak lagi frizzy dan serabut!

4. Syampu Segar Bermaya
- Rasa segar dengan sensasi dinginnya, syampu ini akan membersih secara mendalam & kurangkan minyak kulit kepala agar rambut ringan, segar & bermaya

5. Syampu Itch Kontrol
- Hilangkan kegatalan kulit kepala segera dengan sensasi dingin agar rasa lega & selesa.
Haaa korang macam mana persiapan raya? Dalam menyediakan keperluan lain jangan dilupakan tentang penjagaan diri terutama penjagaan rambut bagi mereka yang bertudung untuk miliki rambut yang sihat, segar dan lebat menjelang raya nanti.

Sepertimana yang kita amalkan keseimbangan dari segi pengambilan makanan ataupun penggunaan tenaga selama bulan ramadan ni, adalah penting juga untuk memastikan keseimbangan kondisi kulit kepala supaya boleh tampil dengan rambut sihat, cantik & lebat di pagi raya nanti.

Untuk pengetahuan korang, Nora memang pengguna syampu Safi Shayla dan ia amat serasi dengan Nora. Rambut Nora kekal bermaya, sihat dan lebat juga kulit kepala rasa segar sepanjang hari walaupun berhijab. Paling best tetap wangi walaupun seharian rambut berada di dalam tudung. Bagi memastikan penjagaan diri kita sempurna semestinta kita kena amalkan keseimbangan dari segi pengambilan makanan ataupun penggunaan tenaga selama bulan ramadan ni, adalah penting juga untuk memastikan keseimbangan kondisi kulit kepala supaya boleh tampil dengan rambut sihat, cantik & lebat di hari raya. Mulakan penjagaan rapi dengan syampu Safi Shayla.

SELAMAT HARI RAYA KORANG...  0-0 dari Nora !!
Jom cubalah Safi Shayla sekarang di mana-mana stor berdekatan anda seperti Mydin, Econsave, Lotus, 99 Speedmart, Giant, TF Value, Watsons, Guardian etc, ataupun dari laman e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee https://shopee.com.my/shop/35308287/search/?page=0&shopCollection= 129008045

2 Comments

  1. Produk yang baik dari safi terutamanya mereka yang berhijab. Terbaik

    ReplyDelete
  2. bestnya ada semua variasi

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿