Salam Ramadan Kareem…

Wanita dan masalah dalaman wanita tidak asing lagi dari pengetahuan umum. Ramai wanita mengalami masalah kesihatan dalaman seperti keputihan, sengugut dan lemah badan. Selain itu, Nora juga banyak mendengar kebanyakkan wanita pernah mengalami masalah di kawasan intim dari masa ke semasa.

Perkongsian Nora kali ini berikutan pengambilan Jus Endon iaitu Minuman Kesihatan Dalaman Wanita sepanjang Ramadan ini. Untuk pengetahuan, Nora amalkan Jus Endon ini sebelum Ramadan lagi dan sehingga sekarang nora masih consume pengambilan minuman Jus Endon.


Sebab apa nora consume Jus Endon? Haaaa ini disebabkan sebelum Ramadan hari tu Nora kerap mengalami lesu badan dan sakit-sakit badan. Tambahan bila tiba dapat surat pindah kerja automatik hormon tidak setabil. Jadi stress, sakit kepala dan sakit-sakit badan. Dalam bulan puasa ini juga Nora proses pindah rumah disebabkan tukar tempat kerja. Bayangkan tenaga yang diperlukan sangat-sangat maksima.

Tambahan bila umur makin meningkat dan last bersalin hari tu adalah czar, bila renyah buat kerja Nora kerap mengalami sakit tumit kaki. Nak nak masa uruskan persiapan serah tugas dan kemas barang rumah, Nora sangat memerlukan tenaga supaya dapat selesaikan dalam tempoh hanya seminggu.


Masalah keletihan Nora masih berlarutan, ye lah sebelum pindah letih dan lesu sebab kekangan kerja tambahan mengemas barang masuk dalam kotak, bila dah pindah tempat kerja dan rumah baru masih hadapi masalah yang sama. Lagi banyak tenaga diperlukan sebabnya nak kemas semua barang-barang yang di bawa dan susun semula. Haaaa banyangkan baru je packing dah kena buka semula.

 


Dalam tempoh beberapa minggu ni, rasa badan letih sangat, nak bangun dari tidur pun rasa tak mampu, walhal kerja sekarang jauh lebih mudah dari sebelum ini. Mungkin juga kelesuan yang Nora alami disebabkan tidak cukup rehat dan masalah hormon tidak stabil. Bila badan dah terlalu penat, korang pun taulahkan dengan anak-anak dan rumah terabai, nak masak juadah berbuka puasa punyalah tak larat. Rasa Nampak bantal dan tilam tu Nora nak tidur saja.

ATASI MASALAH KELETIHAN DENGAN MINUMAN JUS ENDON

Untuk pengetahuan korang,Nora consume Jus Endon sehingga hari ini disebabkan Nora ada terbaca ramai yang kongsikan pasal Jus Endon ni. Bila dah amalkan beberapa botol dan ia sangat serasi dengan diri Nora. Memang bagus sangat Jus Endon minum kesihatan dalaman wanita ini diamalkan setiap hari.

 


Jus Endon merupakan jus minuman 100% herba berfungsi mewah yang diformulasi khusus untuk wanita yang ingin meningkatkan kharisma dalam diri, mengekalkan kecantikkan dan penjagaan kesihatan dalaman secara semulajadi. Formulasi dari herba herba terpilih dan bahan semulajadi mewah dan terbukti kemujarabannya sejak zaman berzaman.

JUS ENDON ADA 13 HERBA DALAM 1 BOTOL

Produk kesihatan minuman Jus Endon ini hanya menggunakan bahan semula jadi sahaja, antara kandungan utamanya adalah seperti :

    1.  Jus delima (air bertapis delima)
    2. Madu
    3. Air Mawar
    4. Manjakani
    5. Acerolla Ceri
    6. Pueraria Mirifica
    7. Senna
    8. Stevia
    9. Akar Serapat
    10. Ubi Bit Merah
    11. Goji Beri
    12. Buah Tin
    13. Sireh

Daripada 13 ramuan herba dalam 1 botol ia mampu memberi banyak manfaat dan kebaikan dalam badan seperti salah satu bahannya adalah kebaikan Ubit Bit Merah yang kaya dengan kandungan antioksidan dan kaya kalsium mampu mengelakkan masalah kulit kering.



Goji Beri pula baik untuk membantu meningkatkan system imun dalam badan daripada sebarang jangkitan kerana ia mengandungi Vitamin A, Vitamin C, Kalsium, Zat Besi, dan asid amino.

KEBAIKAN JUS ENDON MINUMAN KESIHATAN WANITA

Jika korang amalkan minuman kesihatan wanita Jus Endon ni, ia mampu memberi kesan sampingan yang baik. Terutama dapat atasi masalah leth dan lesu dengan meningkatkan imunisasi badan dan menstabilkan hormon. Terdapat banyak kebaikan Jus Endon antaranya aalah seperti :

  • ·         Awet Muda


  • ·         Menaikkan Seri Muka
  • ·         Memberi Tenaga Dalaman

  • ·         Memantapkan Vagina Wanita
  • ·         Mengurangkan Senggugut
  • ·         Mengurangkan Keputihan


  • ·         Menegangkan Payudara

  • ·         Memperbetulkan Kitaran Haid
  • ·         Meningkatkan Imunisasi Badan
  • ·         Menstabilkan Hormon
  • ·         Menghilangkan Bau Badan

Haaaaa…. Tengok kebaikan dan khasiat Jus Endon ni memang banyak. Nora dah consume pengambilan Jus Endon selama lebih 2 minggu. Perubahan yang nora rasai adalah tiada lagi masalah keletihan dan kelesuan serta sakit kepala. Dan Nora percaya ia sangat membantu menghilangkan rasa sakit tumit kaki Nora selain ia meningkatkan kadar imunisasi dalam badan Nora. Secara tidak langsung dengan mengamalkan minuman ini membuatkan Nora rasa cergas dan bertenaga sepanjang hari.

CARA PENGAMBILAN JUS ENDON


  • ·         Ambil 10ml 2 kali setiap hari sekurangnya-kurangnya 30 minit sebelum sarapan & tidur
  • ·         Gunakan sudu plastik·


Tak rugi kalau korang yang ingin miliki kesihatan dalaman dan luaran dengan mengamalkan pengambilan Jus Endon ini sebab produk ini berkualiti tinggi serta menakjubkan dengan formulasi dari bahan semulajadi oleh mereka yang pakar dalam bidang botanical.

 

Berminat mahu beli produk Jus Endon?

Boleh dapati Jus Endon di Shopee !!!

Berminat click logo di bawah :



 




5 Comments

  1. bertukar tempat kerja & pindah rumah mmg sgt memenatkan. tak sanggup nak keluar masuk kotak :(

    wahhh mcm best je jamu endon. rasa dia manis-masam ke akak? hehe

    ReplyDelete
  2. Bagus Jus Endon nie, Kak Sue pun amalkan jugak..

    ReplyDelete
  3. Tgk 13 ingredients tu pn mmg dh tahu kaya dgn bahan2 utk kesihatan wanita

    ReplyDelete
  4. Banyaknya khasiat jus endon ni. Nk consume pun mudah.

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿