Salam sayang...


Selasa lalu 19.08.2014 nora telah menghadiri satu event.

Ok sebenarnya event ni untuk mencari bakat si manja di dalam pentas Dugrostar sama ada menyanyi, menari, bermain alat muzik atau kombinasi bakat-bakat ini.
Sila layari laman web di http://www.dugro.com.my/dugrostar


atau click gambar di bawah ni.
http://www.dugro.com.my/dugrostar



Sesiapa yang ada anak dan ada talent untuk beraksi bolehlah layari laman web seperti yang tertera. Mana tahu rezeki anak korangkan. Untuk maklumat lanjut jangan lupa click yang nora bagi di atas ye.

Ok sambung cerita pasal zarra...

Selepas balik kerja nora terus ambil zarra dan balik rumah. Actually agak kelam kabut sebab mood zarra sangat tak ok. So ummi dia pun jadi kalut dan disebabkan itu ummi capai apa sahaja baju untuk zarra pakai.

Sampai je di Kidzania nora jadi blur maklumlah nora tak kenal siapa pun. So register macam biasa. Dapatlah gift dari pihak penganjur.


Nora ajak adik untuk teman nora sebab ini pertama kali nora join event kidz.


Excited Zarra di make up


Zarra suka and happy


Touch up rambut



So masuk je kawasan untuk event ni zarra dah teruja. Ummi dia pa lagi kan. Dalam hati berdebar-debar risaukan zarra ok atau tidak. Sebab masa ni terpaksa lepaskan zarra kepada pengurusan untuk di make up & make over rambut. Risau sebab zarra tak pernah lalui begini. Dari jauh nora lihat disebalik cermin. teruja sangat bila tengok zarra excited di make up

Alhamdulillah lega rupanya zarra sangat suka dan dia excited. Nora pula yang rasa tidak percaya. Selepas di make over masa untuk zarra makan. Maaflah disebabkan keterujaan nora terlupa nak snap gambar zarra cantik-cantik. Hahahahahha dan disebabkan kekalutan tu snap gambar zarra masa dia makan. Hamikkk comot sangat kan.

Makanan untuk kidz


Makanan untuk Mommy, Dad and guest..
Haaaa comot habis..
Ok lepas makan take time ambil gambar zarra di mini stage.

Teleng kepala si zarra sebab nak gayakan bunga besar

Hahahah my sister kata buruk baju dia pakai.

Sorilah sebab nora kalut sangat and tak tau baju apa yang sesuai. So nampak tak yang ummi dia ni pandai nak menggayakan anak dara. Hehhehe Bila tngok semula memang buruk tak comels langsung. Muakakkakak..

So dalam pada itu ada talk dari pakar dan wakil Dugro. So terdapat juga sesi soal jawab mengenai Dugrostar dan mengenai pemakanan anak.
Haaaaa seronokkan. Semua boleh kita tahu. Nora pun suka.





Panel semasa sesi soal jawab
So saat dinantikan untuk kidz beraksi di atas pentas. Masa ni siapa sangka zarra boleh follow abang-abang & kakak-kakak. Lucu juga sebab zarra paling kecil dikalangan kidz yang lain.

Excited zarra hentak kaki





Haaaaaaa teruja si zarra kat atas pentas. Kelakar pun ada sebab dia hanya hentak kaki. Hahahah haihh tak boleh lupa nak. Siapa-siapa nak tengok video zarra boleh add nora di Instagram : @zarraqistina

Walaupun agak kecewa sebab ada video berdurasi panjang yang tidak cantik sebab gegar. Haaaaa ni keje my sister. Bila tanya kenapa video goyang dia cakap sebab di pun follow menari.. Bikin panas sungguh.

Ok sayang semua jangan lupa untuk sertai Dugrostar ye. Hadiah menarik. Cepat-cepat hantarkan peraduan korang ye.

4 Comments

  1. hahahah lawak zarra ni... ingatkan penakut.. berani rupanya... kalau maira jgn haraplah...

    ReplyDelete
  2. Potia :
    Hahhaha tu lah kan abah.. ummi dia pun terkejut gak.. Ingatkan takut rupanya ok la berani jugaklah..

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿