Salam Sayang...

Mari kita meneruskan Cabaran 30 Hari pada hari ini. So hari ni merupakan Cabaran hari ke 3. Haaaaaa ok jugak kan bila buat macam ni sekurangnya berisi jugak blog nora ni kan kan kan... Terima kasih pada penganjur dan juga #KelabBloggerBenAshaari

Ok tajuk untuk hari ini adalah Sesuatu Yang Menguatkan Nora...

Haaaa cerita bab menguatkan ni semestinya ada sesuatu yang membuatkan nora betul-betul kuat sehingga sekarang. Setelah melalui beberapa episod dalam kehidupan.

Ok bukan senang untuk nora bangkit dari kisah silam dan dek kerana itu nora berdiri teguh sekarang. Sudah pasti Amanah Allah ini lah membuatkan nora kuat untuk teruskan kehidupan dan bangkit dari episod kelukaan.

Allah hadirkan dia Nur Izarra Qistina pada nora. Dialah sumber kekuatan untuk nora terus bangkit dan teguh berdiri. Kerana dia nora berusaha agar kehidupan kami selesa. Dialah Amanah Allah yang harus nora jaga, yang harus nora curahkan kasih & sayang.

Dialah ratu hati nora sumber inspirasi nora sumber kekuatan nora dan nyawa nora. Moga Allah terus lindungi kami dan terus memberi ketabahan kesabaran dalam diri nora.. InsyaAllah..


Zarra 8 Bulan
 
Zarra 1 Tahun 7 Bulan

Zarra 2 Tahun 2 Bulan



Raya 2014


9 Comments

  1. Comeinye zara...
    anak memang segalanya tuk kita kn

    ReplyDelete
  2. Comelnyaaa zara.. ya Allah gerammm... hehehe tapi emmang betul, anak2 la penguat mak bapak...

    ReplyDelete
  3. irdina ilham :
    Terima kasih dear...
    Yupssss betul tu anak segalanya..

    ReplyDelete
  4. Tersentuh hati julia baca entry ni...lihat anak, dia lah kekuatan dunia akhirat...mana mungkin tiada galang gantinya...subhanaAllah moga semakin sayang dan bahagia...amin

    ReplyDelete
  5. Anak adalah amanat Allah yang paling berharga.. Bagi yg dah bergelar ibu bapa memang anak2lah yang jadi penguat semangat mereka.. Semoga Zarra membesar jadi anak yang solehah & berjasa kepada ummi, agama, bangsa & negara.. In Shaa Allah.. Amin.. =)
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  6. semoga senantiasa di rahmati Allah ...comelll adik nie...^_^
    http://bit.ly/1nzxuic

    ReplyDelete
  7. Anak sumber inspirasi menulis blog ye jugak kan, itulah kekuatan sebenar yg kita mahukan. Comel la zahra.

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿