Showing posts with the label LawakShow all
WORDLESS WEDNESDAY #41 | LAWAK JENAKA MOTOR

Apa kata kaki motor? Kisah motor dulu, kini dan akan datang. Mat motor, minah motor hobi paling mahal. Abaikan gambar yang berkenaan...

Ayang vs Abang

Mood time nie berterabur bersepah berterbangan semualah yg xbest.. Pasai pa mood nora mcm nie haaaa pasai .... xtaw!!!! Huhhh... kesengalan melanda.. Ok nie juz nak share ngn korang semua.. juz lawak ja nie.. godek2 email l…

||~Men is the cause!~||

huhuhu.... rindu u ols mampat2... lame gilakss nora tak update.. apetah lagi BW.. korang jgn marah jgn plak xsinggah belog nora lagi... ade mse nora pasti bls semua kunjungan korang.. InsyaAllah akan diusahakan.. takkan ada yg te…

Salam ols my peep.. waaaa rndulah.. tapi pada siapa??? heeeee... sengal sket time nie.. ok juz nak g taw lately aku agak bz.. kat skolah da tak on9 sangat so mse utk aku BW sgt2 lah terhad.. bila badan penat waktu mlm BW hy se…

| Pengakuan Berani Seorang Isteri |

PADA satu malam, ada pasangan yg agak berumur sedang makan malam dengan romantiknya bagi menyambut ulangtahun perkahwinan mereka yg ke 50 tahun. Suaminya, seorang Tan Sri dan bekas ahli politik mula bercerita tentang nostalg…

Salam semua.. salam 1 Malaysia.. heheheh... ok ini bukan entri ajar buat surat rasmi  yang diguna pakai untuk sebarang urusan rasmi tetapi contoh yang boleh digunakan untuk korang dalam urusan lain-lain.. Pasti u ols dah panda…

✿1000 Ciuman✿

kali ni n3 agaksss terkeliur & stim.. OoPssss ye ke.. haaa sila lihat.. ala juz gambar je yang wat u ols meleleh... di nasihatkan hanya 18 tahun ke atas sahaja.. tapi sekadar gurauan u ols boleh je baca.. sudahnye u ols p…

✿Pengsan cikgu baca skrip jawapan ini....✿

S akit perut gila ketawa baca jawapan murid ni...   @ memang pengsan cikgu - cikgu baca murid ni punya jawapan > korang baca lah ye... sumber di ambil dr my email.. my fren send .. (jika tidak jelas kelihatan u ols click…

uhuuhuhuuhuhh.... aku sakit perut wen teringat kes mlm tadi... nie smua gara2 aku yg bernada serius n suara yg serius... aku menyatakan pada kwn2 aku bahawa aku akan bertunang pada 29 february 2009 masing dok keluarkan kata2 yg m…

Mak Minah dan Pak Mat ada 4 orang anak perempuan yang sangat disayangi. CT, SERI, MURNI dan SURI. Suatu hari mereka berpakat untuk kawinkan anak-anak mereka serentak. Selepas diijabkabulkan, keempat-empat anaknya bercadang untuk…

Aku ada cerita ni... lawak la jugak.. tapi jangan ketawa tau... Aku baru berkahwin setahun yang lepas dan duduk dengan isteri aku. Kami duduk berdua sahaja sebab belum dikurniakan anak. Aku ni ada satu kegemaran -iaitu makan telu…

Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay.…

Alkisah ada seorang lelaki yang berusia lewat 50an dan bekerja sebagai CEO disebuah syarikat yang besar di KL... Pada suatu hari tu... Boss ni memanggil la dia punya seketeri masuk ke ofisnya... seperti biasa seketerinya pu…